עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20200
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 29 פעמים
קיבל תודה: 253 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

אין שום סיבה לשחרר אותו. הוא ישראלי, מחובר מאוד למועדון ולקהל וכשהוא כשיר הוא עדיין אחד מהשחקנים הכי טובים בליגה. יש מספיק שחקנים גרועים בסגל לשחרר לפני שיש בכלל מה לדבר על עלי מוחמד. כדאי להם להתאפס על עצמם ולהוריד את ההזייה הזאת מהפרק.
סמל אישי של משתמש
Kandaurov
מחוזר באירופה
הודעות: 912
הצטרף: 11 ספטמבר 2024, 08:30
הודה ל־: 75 פעמים
קיבל תודה: 47 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Kandaurov »

אהבה שלי עלי מוחמד, הכשירות שלו בהחלט מעלה המון סימני שאלה לגבי ההמשך, אבל יש לו חוזה לעוד עונה, ובאוקטובר הוא יהיה רק בן 31, ככה שאין מה לרוץ לשחרר אותו.
סמל אישי של משתמש
KevinDurant
חבר בבורד
הודעות: 8343
הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
הודה ל־: 427 פעמים
קיבל תודה: 258 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי KevinDurant »

רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 23:03
Daniel123 כתב: 09 מאי 2026, 22:54 למה יצא?
נפצע מהכניסה של דהן.

אני אוהב מאוד את עלי, לצערי אי אפשר לקחת אותו בחשבון בצורה רצינית שהוא כל שני וחמישי פצוע.

יש לו בעיה פיזיולוגית של נטייה לפציעות "קטנות". זה לאו דווקא פציעות ארוכות טווח. הגוף שלא לא עומס בעומסים, ומתקשה להתמודד(דרור שמשון דיבר על זה בעבר באחד הפודקאסטים).

ככל שעלי מתבגר הנושא הזה מחריף ומתגבר.
יש הבדל בין להגיד עלי ועוד 10 שמשחק 90 דק' כל משחק שבת ורביעי לבין עלי שחקן סגל שיכול לעלות מהספסל, יכול מדי פעם לפתוח בהרכב ולקחת אותו כפרויקט בצורה דומה נניח למה שעשו למיכאל אוחנה השנה ולווסת את הדק' שלו בצורה יותר מתונה.

במקום שישחק 90 דק' ב20 משחקים ויעשה 1,800 דק', שישחק את אותם דקות ב30-35 משחקים.

בניגוד לאוחנה, הוא מספיק איכותי כדי ליהנות ממנו בדק' שהוא משחק.
בירקי
קפטן ירוק
הודעות: 2017
הצטרף: 25 אפריל 2022, 03:09
הודה ל־: 4 פעמים
קיבל תודה: 17 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי בירקי »

לא משחרר בחיים. בניגוד לאוחנה, דולב ועוד גמורים, כשהוא כדיר הוא בטופ רמה של הליגה. בטח ובטח שהוא ישראלי. מחתים לעוד כמה שנים.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5838
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

KevinDurant כתב: 10 מאי 2026, 10:12
רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 23:03
Daniel123 כתב: 09 מאי 2026, 22:54 למה יצא?
נפצע מהכניסה של דהן.

אני אוהב מאוד את עלי, לצערי אי אפשר לקחת אותו בחשבון בצורה רצינית שהוא כל שני וחמישי פצוע.

יש לו בעיה פיזיולוגית של נטייה לפציעות "קטנות". זה לאו דווקא פציעות ארוכות טווח. הגוף שלא לא עומס בעומסים, ומתקשה להתמודד(דרור שמשון דיבר על זה בעבר באחד הפודקאסטים).

ככל שעלי מתבגר הנושא הזה מחריף ומתגבר.
יש הבדל בין להגיד עלי ועוד 10 שמשחק 90 דק' כל משחק שבת ורביעי לבין עלי שחקן סגל שיכול לעלות מהספסל, יכול מדי פעם לפתוח בהרכב ולקחת אותו כפרויקט בצורה דומה נניח למה שעשו למיכאל אוחנה השנה ולווסת את הדק' שלו בצורה יותר מתונה.

במקום שישחק 90 דק' ב20 משחקים ויעשה 1,800 דק', שישחק את אותם דקות ב30-35 משחקים.

בניגוד לאוחנה, הוא מספיק איכותי כדי ליהנות ממנו בדק' שהוא משחק.
אני מסכים. זה שאני אומר שאי אפשר לבנות עליו, לא אומר שצריך לשחרר אותו.

אבל ההירכיה תשתנה.

מקווה שיש לו את היכולת לדעת לעלות מהספסל, ולהבין שהוא כבר לא השחקן הבכיר שהוא היה מבחינת המעמד.

הרעש התקשורתי על זה שהוא עוזב הוא פיקציה. אני מניח שכן ייעשו איתו איזו שיחת הבהרה שדברים קצת הולכים להשתנות, וקצת תיאום ציפיות. זה הכל. לא רואה אותו עוזב. שחקן כמוהו הוא נכס. כישראלי. נכס לחדר הלבשה. וכמובן שהוא כשיר, אז הוא שחקן טוב מאוד שמוסיף איזון לקבוצה.
סמל אישי של משתמש
Apoc
יו״ר הבורד
הודעות: 12603
הצטרף: 04 מאי 2022, 13:46
הודה ל־: 91 פעמים
קיבל תודה: 154 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Apoc »

מחרפן אותי כבר שנים הקטע שהוא מתעקש לסמוך על היכולת שלו להשתחרר מלחץ על שטח קטן והוא מכדרר ומסתובב במרכז המגרש וכמעט תמיד זה נגמר באיבוד קריטי. לפעמים כשהוא משתחרר זה עוזר ממש להתקפה אבל כשהוא לא זה אסון.
בכללי הייתי מעדיף שהיה יודע מתי פשוט לתת פס פשוט ולא להסתבך.
אופטימיות במכבי חיפה
Adi81
שחקן העונה
הודעות: 1286
הצטרף: 05 יוני 2022, 21:38
הודה ל־: 54 פעמים
קיבל תודה: 38 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Adi81 »

רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 23:03
Daniel123 כתב: 09 מאי 2026, 22:54 למה יצא?
נפצע מהכניסה של דהן.

אני אוהב מאוד את עלי, לצערי אי אפשר לקחת אותו בחשבון בצורה רצינית שהוא כל שני וחמישי פצוע.

יש לו בעיה פיזיולוגית של נטייה לפציעות "קטנות". זה לאו דווקא פציעות ארוכות טווח. הגוף שלא לא עומס בעומסים, ומתקשה להתמודד(דרור שמשון דיבר על זה בעבר באחד הפודקאסטים).

ככל שעלי מתבגר הנושא הזה מחריף ומתגבר.
כנראה שניהול העומסים שלו לא נכון
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5838
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

Adi81 כתב: 10 מאי 2026, 13:45
רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 23:03
Daniel123 כתב: 09 מאי 2026, 22:54 למה יצא?
נפצע מהכניסה של דהן.

אני אוהב מאוד את עלי, לצערי אי אפשר לקחת אותו בחשבון בצורה רצינית שהוא כל שני וחמישי פצוע.

יש לו בעיה פיזיולוגית של נטייה לפציעות "קטנות". זה לאו דווקא פציעות ארוכות טווח. הגוף שלא לא עומס בעומסים, ומתקשה להתמודד(דרור שמשון דיבר על זה בעבר באחד הפודקאסטים).

ככל שעלי מתבגר הנושא הזה מחריף ומתגבר.
כנראה שניהול העומסים שלו לא נכון
זה גם זה, אבל לא רק זה.

יש שחקנים שהם רגלי זכוכית, ובעלי גוף נוטה לפציעות.

נכון שצריך לדעת להתנהל עם סוג כזה של שחקנים, אבל בסוף זה משהו בסיסי פיזיולוגי מולד בלתי ניתן לשינוי.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5838
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

הנה, נפצע אתמול שוב. סיים את העונה.

מבאס מאוד המצב איתו.

כמו שכתבתי, עם כל האהבה - אי אפשר לבנות עליו בצורה רצינית.
סמל אישי של משתמש
MH13 TILL I DIE
קפטן ירוק
הודעות: 2325
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:37
הודה ל־: 4 פעמים
קיבל תודה: 37 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי MH13 TILL I DIE »

רק מכבי כתב: 14 מאי 2026, 14:10 הנה, נפצע אתמול שוב. סיים את העונה.

מבאס מאוד המצב איתו.

כמו שכתבתי, עם כל האהבה - אי אפשר לבנות עליו בצורה רצינית.
אבל כשהוא בריא הוא טופ 3 טובים על המגרש והוא גם לא תופס מקום של זר.
#רק_מכבי
Make JUNGLE great again! סמנופף
גם אם נשלוט איתך בליגה, גם אם נזכה איתך בצ'מפיונס...
יענק'לך!
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5712
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 100 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

ב10 משחקים בהם הוא לא פצוע ולא צריך לחזור לכושר. זה לא שווה את זה. הוא לא באמת יעשה הבדל. להעיף את כל שרידי השושלת. גמורים מזמן.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Daniel123
חבר בבורד
הודעות: 6283
הצטרף: 07 מאי 2022, 18:03
הודה ל־: 12 פעמים
קיבל תודה: 100 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Daniel123 »

lemmacantor כתב: 14 מאי 2026, 14:25 ב10 משחקים בהם הוא לא פצוע ולא צריך לחזור לכושר. זה לא שווה את זה. הוא לא באמת יעשה הבדל. להעיף את כל שרידי השושלת. גמורים מזמן.
למה שנשחרר שחקן כמו עלי מוחמד יש לנו עודף בקשרי אמצע איכותיים? לא הבנתי ...
לא צריך לבנות עליו להרכב אבל חובה להשאיר שחקן כזה בסגל.
אני בכלל בהלם שאני צריך לכתוב את זה אתה איבדת את זה ממזמן.
תגובות מנותקות מהמציאות.
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5712
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 100 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

כי הוא שותה שכר וזה לא כלכלי. זה בזבוז כסף. אין טעם בשחקנים פציעים. כשתצטרך אותו, הוא יהיה כנראה פצוע שוב.
כולם מהשושלת שנשארו גמורים ושחוקים כבר. לחתוך.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Rmc
שחקן החודש
הודעות: 454
הצטרף: 08 מאי 2022, 00:29
הודה ל־: 7 פעמים
קיבל תודה: 21 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Rmc »

MH13 TILL I DIE כתב: 14 מאי 2026, 14:23
רק מכבי כתב: 14 מאי 2026, 14:10 הנה, נפצע אתמול שוב. סיים את העונה.

מבאס מאוד המצב איתו.

כמו שכתבתי, עם כל האהבה - אי אפשר לבנות עליו בצורה רצינית.
אבל כשהוא בריא הוא טופ 3 טובים על המגרש והוא גם לא תופס מקום של זר.
לא רק כשהוא בריא, גם עם חצי רגל הוא היה אתמול יותר טוב בכמה רמות מכל השחקנים ששיחקו

הוא חייב להישאר, גם אם לא להרכב הראשון, אין לנו פריבילגיה לוותר על שחקן כזה במצב שהסגל שלנו צריך שינוי של מספר דו ספרתי של שחקנים
Daniel123
חבר בבורד
הודעות: 6283
הצטרף: 07 מאי 2022, 18:03
הודה ל־: 12 פעמים
קיבל תודה: 100 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Daniel123 »

lemmacantor כתב: 14 מאי 2026, 15:42 כי הוא שותה שכר וזה לא כלכלי. זה בזבוז כסף. אין טעם בשחקנים פציעים. כשתצטרך אותו, הוא יהיה כנראה פצוע שוב.
כולם מהשושלת שנשארו גמורים ושחוקים כבר. לחתוך.
אף אחד לא אומר לבנות עליו כעוגן יחיד להרכב ל-50 משחקים בעונה. ברור שצריך לנהל לו עומסים ולהביא קשרים נוספים. אבל להיפטר משחקן איכותי כמו עלי מוחמד רק כי הוא נפצע מדי פעם זה כבר קיצון.

בעונה כזאת חלשה, כש 80% מהסגל נראה גמור מקצועית, דווקא שחקן שגם כשהוא כשיר מעלה את הרמה, שומר על כדור, מניע משחק ונותן ניסיון זה נכס לסגל. לא כל שחקן חייב להיות באנקר ל-90 דקות כל שבוע כדי להצדיק מקום.

אם הוא היה שחקן בינוני אז סבבה, תחתוך. אבל עלי עדיין מהקשרים הכי חכמים ואיכותיים בארץ כשהוא משחק. להשאיר אותו כחלק מהרוטציה זה היגיון מקצועי, לא "בזבוז כסף".
סמל אישי של משתמש
MH13 TILL I DIE
קפטן ירוק
הודעות: 2325
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:37
הודה ל־: 4 פעמים
קיבל תודה: 37 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי MH13 TILL I DIE »

Daniel123 כתב: 14 מאי 2026, 16:09
lemmacantor כתב: 14 מאי 2026, 15:42 כי הוא שותה שכר וזה לא כלכלי. זה בזבוז כסף. אין טעם בשחקנים פציעים. כשתצטרך אותו, הוא יהיה כנראה פצוע שוב.
כולם מהשושלת שנשארו גמורים ושחוקים כבר. לחתוך.
אף אחד לא אומר לבנות עליו כעוגן יחיד להרכב ל-50 משחקים בעונה. ברור שצריך לנהל לו עומסים ולהביא קשרים נוספים. אבל להיפטר משחקן איכותי כמו עלי מוחמד רק כי הוא נפצע מדי פעם זה כבר קיצון.

בעונה כזאת חלשה, כש 80% מהסגל נראה גמור מקצועית, דווקא שחקן שגם כשהוא כשיר מעלה את הרמה, שומר על כדור, מניע משחק ונותן ניסיון זה נכס לסגל. לא כל שחקן חייב להיות באנקר ל-90 דקות כל שבוע כדי להצדיק מקום.

אם הוא היה שחקן בינוני אז סבבה, תחתוך. אבל עלי עדיין מהקשרים הכי חכמים ואיכותיים בארץ כשהוא משחק. להשאיר אותו כחלק מהרוטציה זה היגיון מקצועי, לא "בזבוז כסף".
ואגב, להערכתי אם הוא יהיה חלק מרוטציה בסגל יותר רחב שבנוי יותר טוב הוא גם יהיה מעשית פחות פציע
#רק_מכבי
Make JUNGLE great again! סמנופף
גם אם נשלוט איתך בליגה, גם אם נזכה איתך בצ'מפיונס...
יענק'לך!
סמל אישי של משתמש
KevinDurant
חבר בבורד
הודעות: 8343
הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
הודה ל־: 427 פעמים
קיבל תודה: 258 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי KevinDurant »

רק מכבי כתב: 14 מאי 2026, 14:10 הנה, נפצע אתמול שוב. סיים את העונה.

מבאס מאוד המצב איתו.

כמו שכתבתי, עם כל האהבה - אי אפשר לבנות עליו בצורה רצינית.
צריך לומר ביושר שהוא שיחק פצוע ואנחנו בעומס משחקים ועדיין מעמיסים עליו ואחר כך מתפלאים שהוא נפצע
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5838
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

KevinDurant כתב: 14 מאי 2026, 21:30
רק מכבי כתב: 14 מאי 2026, 14:10 הנה, נפצע אתמול שוב. סיים את העונה.

מבאס מאוד המצב איתו.

כמו שכתבתי, עם כל האהבה - אי אפשר לבנות עליו בצורה רצינית.
צריך לומר ביושר שהוא שיחק פצוע ואנחנו בעומס משחקים ועדיין מעמיסים עליו ואחר כך מתפלאים שהוא נפצע
הכל נכון. ועדיין, עלי פה מספיק שנים. אנחנו מכירים אותו מספיק טוב. לצערי, זה לא אפשרי לבנות עליו.

צריך לכוון אותו להיות סופר סאב בעונה הבאה. הלוואי שיצליח גם את זה לשרוד.

מרכז מגרש פותח חדש לגמרי צריך להיות כאן בעונה הבאה.
ירוק רפואי
שחקן העונה
הודעות: 1271
הצטרף: 23 יוני 2022, 14:58
הודה ל־: 10 פעמים
קיבל תודה: 43 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי ירוק רפואי »

עלי הוא קורבן של מערכת רקובה
תשימו אותו במערכת בריאה הוא בוודאות יהיה כשיר הרבה יותר.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5838
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

ירוק רפואי כתב: 14 מאי 2026, 23:07 עלי הוא קורבן של מערכת רקובה
תשימו אותו במערכת בריאה הוא בוודאות יהיה כשיר הרבה יותר.
באופן כללי הטענה כלפי המערכת נכונה. אבל במקרה שלי עלי זה משהו מעבר.

עלי מוחמד היה פציע גם בית"ר תל אביב, גם בנתניה וגם בבית"ר ירושלים. ככל שהוא גם מתבגר, הנטייה לפציעות עולה.

בשושלת יכולנו לחיות עם זה בשלום כי היו פה נטע/פאני/רודריגז/ג'אבר אז תמיד היה מי שימלא את החסר.
ברגע שהם הלכו ואין קשר אמצע אחד נורמלי במועדון הזה כבר אוטוטו שלוש שנים, אז כל חיסרון שלו משמעותי ועולים באמצע כל מיני זרים למקצוע.

בעונה הבאה צריך עוד 2 קשרי מרכז שדה שיובילו את האמצע.

ואז, בזמנים שהוא כשיר, עלי יוכל להיות התוסף מהספסל/לפתוח בהרכב פה ושם.

וזה לא סותר שיש כאן מועדון שלא יודע לנהל את כל הנושא הגופני.
וזה גם לא סותר שעלי מוחמד הוא שחקן מצוין.

ואחרי כל זה, צריך להכיר בעובדות כמו שהם.
סמל אישי של משתמש
KevinDurant
חבר בבורד
הודעות: 8343
הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
הודה ל־: 427 פעמים
קיבל תודה: 258 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי KevinDurant »

זה די ברור לי שההנהלה והקבוצה פה זרקו עז בדמות עלי כדי שיהיה לנו במה להתעסק ואז יגידו "הנה, בסוף עלי נשאר" והכל בסדר.

זה מועדון כושל וליצני שלאף אחד בקהל אין אמונה בשום צעד שהם עושים.
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5712
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 100 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

ואו ישאר שחקן כשיר לעשרה משחקים.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
KevinDurant
חבר בבורד
הודעות: 8343
הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
הודה ל־: 427 פעמים
קיבל תודה: 258 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי KevinDurant »

lemmacantor כתב: 15 מאי 2026, 09:57 ואו ישאר שחקן כשיר לעשרה משחקים.
זה ההנהלה המוכשרת והכישרונית שיש פה.

כל דבר שהם יעשו יצא רק יותר גרוע.
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6549
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

השחקן הכי טוב בקבוצה כשהוא כשיר אבל אי אפשר לבנות עליו באמת ולכן הייתי משחרר.
סמל אישי של משתמש
Kandaurov
מחוזר באירופה
הודעות: 912
הצטרף: 11 ספטמבר 2024, 08:30
הודה ל־: 75 פעמים
קיבל תודה: 47 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Kandaurov »



מעניין מתי עלי יהיה כשיר..איף, איזה באסה.
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5712
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 100 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

אף פעם. לא מבין מה יש לבזבז עליו עוד עונה.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6549
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

lemmacantor כתב: 30 מאי 2026, 10:46 אף פעם. לא מבין מה יש לבזבז עליו עוד עונה.
אנשים לא מבינים משהו פשוט:
בשביל בנייה מחודשת וניקוי אורוות אמיתי צריך לפנות מהתקציב שחקנים שהמשכורת שלהם תופסת מקום לשחקנים חדשים שיכולים לצמוח פה.
עלי מוחמד לא כשיר חצי עונה לא שווה משכורת ברוטו של 700 אלף יורו. אם חותכים אותו ואצ דולב חזיזה למשל מגייסים תקציב להביא שחקן חדש בעמדה שצריך.
כרגע 8 זו לא עמדה שאנחנו צריכים ואי אפשר לבנות על שחקן שכשיר חצי עונה להיות פה 6.
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5712
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 100 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

כנ"ל מי שרוצה לראות את מלמד חלוץ שלישי.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
Smile
מנהל הבורד
הודעות: 3939
הצטרף: 23 אפריל 2022, 16:41
הודה ל־: 82 פעמים
קיבל תודה: 153 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי Smile »

HaifaWave כתב: 30 מאי 2026, 11:37
lemmacantor כתב: 30 מאי 2026, 10:46 אף פעם. לא מבין מה יש לבזבז עליו עוד עונה.
אנשים לא מבינים משהו פשוט:
בשביל בנייה מחודשת וניקוי אורוות אמיתי צריך לפנות מהתקציב שחקנים שהמשכורת שלהם תופסת מקום לשחקנים חדשים שיכולים לצמוח פה.
עלי מוחמד לא כשיר חצי עונה לא שווה משכורת ברוטו של 700 אלף יורו. אם חותכים אותו ואצ דולב חזיזה למשל מגייסים תקציב להביא שחקן חדש בעמדה שצריך.
כרגע 8 זו לא עמדה שאנחנו צריכים ואי אפשר לבנות על שחקן שכשיר חצי עונה להיות פה 6.
הבעיה שלנו כל כך עמוקה בקטע הזה שעלי מוחמד, שהוא שחקן מעל כל הבררה שיש לנו כשהוא כשיר, הוא הבעיה האחרונה.
תיפטר מחוזים של שחקנים כמו נהואל לפני.
ה700 אלף יורו שלו על הפיירול זה החלק הכי פחות מטריד.
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6549
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: עלי (עלי) מוחמד - נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

Smile כתב: 30 מאי 2026, 14:02
HaifaWave כתב: 30 מאי 2026, 11:37
lemmacantor כתב: 30 מאי 2026, 10:46 אף פעם. לא מבין מה יש לבזבז עליו עוד עונה.
אנשים לא מבינים משהו פשוט:
בשביל בנייה מחודשת וניקוי אורוות אמיתי צריך לפנות מהתקציב שחקנים שהמשכורת שלהם תופסת מקום לשחקנים חדשים שיכולים לצמוח פה.
עלי מוחמד לא כשיר חצי עונה לא שווה משכורת ברוטו של 700 אלף יורו. אם חותכים אותו ואצ דולב חזיזה למשל מגייסים תקציב להביא שחקן חדש בעמדה שצריך.
כרגע 8 זו לא עמדה שאנחנו צריכים ואי אפשר לבנות על שחקן שכשיר חצי עונה להיות פה 6.
הבעיה שלנו כל כך עמוקה בקטע הזה שעלי מוחמד, שהוא שחקן מעל כל הבררה שיש לנו כשהוא כשיר, הוא הבעיה האחרונה.
תיפטר מחוזים של שחקנים כמו נהואל לפני.
ה700 אלף יורו שלו על הפיירול זה החלק הכי פחות מטריד.
נהואל זה ברור אבל השינוי צריך להיות כל כך עמוק שצריך לפנות כמה שיותר שחקנים שלא מצדיקים את המשכורת שלהם בשביל שחקנים אחרים.
שלח תגובה