מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

NOSFERATU ZODD
אלוף המדינה
הודעות: 2783
הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
הודה ל־: 3 פעמים
קיבל תודה: 20 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי NOSFERATU ZODD »

אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5704
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 98 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

NOSFERATU ZODD כתב: אתמול, 14:04 אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
מוג'תבה חמנאי?
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
tago064
לא קרע זוג נעליים
הודעות: 21
הצטרף: 12 יוני 2026, 21:43
הודה ל־: 1 פעם
קיבל תודה: 9 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי tago064 »

NOSFERATU ZODD כתב: אתמול, 14:04 אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
בטח אנדרסון ווסט
סמל אישי של משתמש
benrey
אלוף המדינה
הודעות: 2675
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:48
הודה ל־: 90 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי benrey »

איזה שעמום
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6548
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 134 פעמים
קיבל תודה: 95 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

Apoc כתב: אתמול, 00:46
ברק.י כתב: 22 יוני 2026, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.

העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
אוי ואבוי חישובים כלכליים ודקות לצעירים ושטויות כאלה. ככה עושים פלייאוף תחתון.

אחרי שסק עזב ופדראו יצטרף וכנראה גם עיסאת יימכר, צריך בלם זר אכזר ברמה הכי גבוהה שיש לצד גולדברג/אמיר/שטייפמן בשביל שיהיה פה הגנה נורמלית.
לא פחות ממישהו ברמה של פריים סק או פלאניץ'.
החישובים האלה יעלו להם בשנה הבאה בעוד שחקן שצריך להיפטר ממנו. אין לנו את הלוקסוס לזה. או שיביאו שחקנים עם סיכויי הצלחה גבוהים או שלא יביאו כלום.
שלח תגובה