מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
דיוני מכבי חיפה בכדורגל
מנהל: Shocking4U
-
NOSFERATU ZODD
- אלוף המדינה
- הודעות: 2783
- הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
- הודה ל־: 3 פעמים
- קיבל תודה: 20 פעמים
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5713
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 101 פעמים
- קיבל תודה: 225 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
מוג'תבה חמנאי?NOSFERATU ZODD כתב: 23 יוני 2026, 14:04 אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
בטח אנדרסון ווסטNOSFERATU ZODD כתב: 23 יוני 2026, 14:04 אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6549
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 134 פעמים
- קיבל תודה: 96 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
החישובים האלה יעלו להם בשנה הבאה בעוד שחקן שצריך להיפטר ממנו. אין לנו את הלוקסוס לזה. או שיביאו שחקנים עם סיכויי הצלחה גבוהים או שלא יביאו כלום.Apoc כתב: 23 יוני 2026, 00:46אוי ואבוי חישובים כלכליים ודקות לצעירים ושטויות כאלה. ככה עושים פלייאוף תחתון.ברק.י כתב: 22 יוני 2026, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.
העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
אחרי שסק עזב ופדראו יצטרף וכנראה גם עיסאת יימכר, צריך בלם זר אכזר ברמה הכי גבוהה שיש לצד גולדברג/אמיר/שטייפמן בשביל שיהיה פה הגנה נורמלית.
לא פחות ממישהו ברמה של פריים סק או פלאניץ'.
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20203
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 29 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
???לגבי סוגיית המגן השמאלי, הרי שלהוציא את דניאל גולאני שחזר מהשאלה מעירוני טבריה, אין כוונה לצרף מגן שמאלי, אלא להמשיך ולהתרכז בצירוף קשר 10.
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5713
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 101 פעמים
- קיבל תודה: 225 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
שיתירו כבר את החוזה עם פדראו ונהואל. גם ככה שחר שורף כסף ולא אכפת לו. גם שיתכוננו לתביעה אפשרית מצד פדראו, כי פשוט הרסנו לו את הקריירה.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אפשר להקפיא את פדראו אבל הוא עלול להיפצע בהליך ההפשרה אחר כך
אופטימיות במכבי חיפה
- Kandaurov
- מחוזר באירופה
- הודעות: 912
- הצטרף: 11 ספטמבר 2024, 08:30
- הודה ל־: 75 פעמים
- קיבל תודה: 47 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אז באלקר בדרך לחתום אה? מעניין מי יהיה המחליף שלו לקראת סוף חלון העברות.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6549
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 134 פעמים
- קיבל תודה: 96 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
גולדשטיין מפרסם חוזה של שלוש שנים לבלקר. מביאים שחקן עם סימן שאלה גדול שמרחף מעליו לחוזה לשלוש שנים. מה שנקרא, לומדים כאן מטעויות...
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20203
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 29 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
- DelPiero
- אלוף המדינה
- הודעות: 2900
- הצטרף: 11 מאי 2022, 05:53
- מיקום: Berlin
- הודה ל־: 148 פעמים
- קיבל תודה: 86 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
"המאמן פעיל ודומיננטי באימונים בכרמל"
מזכיר לי את היש לו הליכה של שחקן
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5713
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 101 פעמים
- קיבל תודה: 225 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
פרופגנדה של תקופה שחורה. הכל לפי הספר.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
הם כאלה חסרי מושג
הם בונים על פאקינג ירין לוי שיציל את המולדת כאילו מי הוא
הם בונים על פאקינג ירין לוי שיציל את המולדת כאילו מי הוא
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
מה שיפה אצל גולדשטיין שהוא נשאר עקבי בחירטוטים שלו.
יגאל, זה מביך:


יגאל, זה מביך:


- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20203
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 29 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
רז אמיר טוען שהצהבת ילכו על דין דוד.
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
הוא לא מתכוון לחזור לארץ בקיץ הזה. זה לא רלוונטי.Shocking4U כתב: היום, 18:01 רז אמיר טוען שהצהבת ילכו על דין דוד.
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה
בלי קשר, הוא עושה 700 אלף יורו ביפן. אף קבוצה בארץ לא תתקרב למספרים האלה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
הצהבת עכשיו חתמו עם דור פרץ על 520 אלף יורו לעונה, אז למה שלא ישלמו לו נניח 600 לעונה? חוץ מזה היה כאן מישהו שטען שהם גם לא משלמים כבר סכומים כאלה והתברר שזה לא נכון. מה שכן נכון, זה שאנחנו כבר לא משלמים לישראלים סכומים כאלה כי אנחנו כבר לא מצליחים להחתים ישראלים בכירים. מי היה האחרון שחתם כאן? דיא סבע? גם אותו רצו לשחרר בגלל הסכום הגבוה שהוא מרוויח. שום דבר לא מקצועי אצלנורק מכבי כתב: היום, 18:28הוא לא מתכוון לחזור לארץ בקיץ הזה. זה לא רלוונטי.Shocking4U כתב: היום, 18:01 רז אמיר טוען שהצהבת ילכו על דין דוד.
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה
בלי קשר, הוא עושה 700 אלף יורו ביפן. אף קבוצה בארץ לא תתקרב למספרים האלה.
בלי קשר אני לא מחזיק מדין דוד ועם החלק הקדמי שלנו הוא יהיה יותר חלש מאשר היה בעונה שעברה. זה לא מלמד שעושה גול ממצב וחצי
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8345
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 431 פעמים
- קיבל תודה: 260 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נראה לך שאחרי כל הסוגה שהייתה שם עם דור פרץ חצי שנה עד שהסכימו לתת לו 500 הם יתנו לדין דוד 600?tago064 כתב: היום, 18:45הצהבת עכשיו חתמו עם דור פרץ על 520 אלף יורו לעונה, אז למה שלא ישלמו לו נניח 600 לעונה? חוץ מזה היה כאן מישהו שטען שהם גם לא משלמים כבר סכומים כאלה והתברר שזה לא נכון. מה שכן נכון, זה שאנחנו כבר לא משלמים לישראלים סכומים כאלה כי אנחנו כבר לא מצליחים להחתים ישראלים בכירים. מי היה האחרון שחתם כאן? דיא סבע? גם אותו רצו לשחרר בגלל הסכום הגבוה שהוא מרוויח. שום דבר לא מקצועי אצלנורק מכבי כתב: היום, 18:28הוא לא מתכוון לחזור לארץ בקיץ הזה. זה לא רלוונטי.Shocking4U כתב: היום, 18:01 רז אמיר טוען שהצהבת ילכו על דין דוד.
אני מאמין שהוא ילך לשם אבל ככה או ככה אנחנו צריכים להתחרות עליו ולא פשוט לקבל את זה בהכנעה
בלי קשר, הוא עושה 700 אלף יורו ביפן. אף קבוצה בארץ לא תתקרב למספרים האלה.
בלי קשר אני לא מחזיק מדין דוד ועם החלק הקדמי שלנו הוא יהיה יותר חלש מאשר היה בעונה שעברה. זה לא מלמד שעושה גול ממצב וחצי
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
זה היה סתם משחקי מו"מKevinDurant כתב: היום, 18:53נראה לך שאחרי כל הסוגה שהייתה שם עם דור פרץ חצי שנה עד שהסכימו לתת לו 500 הם יתנו לדין דוד 600?tago064 כתב: היום, 18:45הצהבת עכשיו חתמו עם דור פרץ על 520 אלף יורו לעונה, אז למה שלא ישלמו לו נניח 600 לעונה? חוץ מזה היה כאן מישהו שטען שהם גם לא משלמים כבר סכומים כאלה והתברר שזה לא נכון. מה שכן נכון, זה שאנחנו כבר לא משלמים לישראלים סכומים כאלה כי אנחנו כבר לא מצליחים להחתים ישראלים בכירים. מי היה האחרון שחתם כאן? דיא סבע? גם אותו רצו לשחרר בגלל הסכום הגבוה שהוא מרוויח. שום דבר לא מקצועי אצלנורק מכבי כתב: היום, 18:28
הוא לא מתכוון לחזור לארץ בקיץ הזה. זה לא רלוונטי.
בלי קשר, הוא עושה 700 אלף יורו ביפן. אף קבוצה בארץ לא תתקרב למספרים האלה.
בלי קשר אני לא מחזיק מדין דוד ועם החלק הקדמי שלנו הוא יהיה יותר חלש מאשר היה בעונה שעברה. זה לא מלמד שעושה גול ממצב וחצי
אחרי שהבינו שיש לו הצעות רציניות וכנראה גם לא מצאו איזה מחליף ברמה הציעו לו חוזה כמו שהוא רצה.