18/12 גמר המונדיאל: ארגנטינה VS. צרפת - פעם שלישית גלידה

סמל אישי של משתמש
hezildo
אגדה ירוקה
הודעות: 4508
הצטרף: 25 אפריל 2022, 20:20
הודה ל־: 446 פעמים
קיבל תודה: 64 פעמים

Re: 18/12 גמר המונדיאל: ארגנטינה VS. צרפת - פעם שלישית גלידה

שליחה על ידי hezildo »

lemmacantor כתב: 19 דצמבר 2022, 19:58 חזי מה נסגר עם האוהדים שלכם שמרוצים מזכיה של ארגנטינה כי הם דרום אמריקאים?
איזה אוהדים?
איפה ראית את זה?
הצלחה היא סכנה
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5649
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 95 פעמים
קיבל תודה: 212 פעמים

Re: 18/12 גמר המונדיאל: ארגנטינה VS. צרפת - פעם שלישית גלידה

שליחה על ידי lemmacantor »

תבוא אליי למשרד. ברזילאי יותר ממני בארץ. ראיתי גם איזו ידיעה באתר ספורט.
שלולה דה סילבה יפרסם ברכה בעיתון וזהו.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
hezildo
אגדה ירוקה
הודעות: 4508
הצטרף: 25 אפריל 2022, 20:20
הודה ל־: 446 פעמים
קיבל תודה: 64 פעמים

Re: 18/12 גמר המונדיאל: ארגנטינה VS. צרפת - פעם שלישית גלידה

שליחה על ידי hezildo »

lemmacantor כתב: 19 דצמבר 2022, 22:33 תבוא אליי למשרד. ברזילאי יותר ממני בארץ. ראיתי גם איזו ידיעה באתר ספורט.
שלולה דה סילבה יפרסם ברכה בעיתון וזהו.
תגיד לו שאני אמרתי שהוא בושה.
רק טרמפיסטים של ברזיל יכולים לשמוח מזכייה של ארגנטינה.
הצלחה היא סכנה
שלח תגובה