נראה לי שהוא פשוט דיפלומט ולא רוצה לדחוף את האף שלו לצרות שלנו... בכל פעם שיש מבצע הוא מוציא הודעות דיפלומטיות שמאחלות שקט לשני הצדדים
למרות שאין מה לצפות לתמיכה בישראל משחקנים של מועדון בבעלות קטרית
מנהל: Shocking4U
נראה לי שהוא פשוט דיפלומט ולא רוצה לדחוף את האף שלו לצרות שלנו... בכל פעם שיש מבצע הוא מוציא הודעות דיפלומטיות שמאחלות שקט לשני הצדדים
על הפנים.
ג'וש - 23
https://www.one.co.il/Article/392913.html - פאני זה עד 26.GKagelmacher כתב: ↑15 ספטמבר 2022, 16:14ג'וש - 23
דניאל - 24
עופרי - 24 (+1)
שון - 23
עלי - 24 (אולי יש אופציה?)
פאני - 24 (+2)
נטע - 23
שרי - 23
אצילי - 24
חזיזה - 24 (+1)
דין דוד - 25 (+1)
פיירו - 25 (+1)
תקנו אותי אם אני טועה
זה לא התפקיד של בכר ללחוץ אלא של אלברמןApoc כתב: ↑15 ספטמבר 2022, 17:59 חבל על הזמן של כולכם
לביא - הסתברות שלא נשאר פה 9.5/10
אבופאני - הסתברות שלא נשאר פה 9/10 ולדעתי היחיד שגם יעזוב כבר בינואר
חזיזה - הסתברות שלא נשאר פה 8/10
ג'וש - הסתברות שלא נשאר פה 6/10
גולדברג - הסתברות שלא נשאר פה 5/10
שרי - הסתברות שלא נשאר פה 4/10
נראה שבכר לא לוחץ בכיוון כי רוב הסיכויים שגם בכר לא יהיה פה בקיץ הבא
אין מה להאיץ, זה פשוט לא יקרה כבר.
כמו השופרון בנוגע לפציעת ג'אבר- מנסה להלבין את הבושה במועדון ..
זה כמו הדיווחים על ה"פלאניץ' יאריך חוזה, הסוכן שלו נחת הנה זה קורה" וכל שאר החרטוטים של גולדשטיין הליצן
לגבי גולדברג, הוא בין המרשימים עד כה בקמפיין הזה.Apoc כתב: ↑17 ספטמבר 2022, 16:08 לביא אנחנו כבר יודעים שלא יישאר, יש סיבה שהוא בשנת חוזה ולא האריך.
הוא כבר קיבל החלטה לעזוב את מכבי חיפה בסיום העונה.
אבופאני מת לעוף מפה והגיוני שיעזוב כבר בינואר.
חזיזה לדעתי רוב הסיכויים שיעשה הכל לעזוב בקיץ.
גולדברג זה 50-50 למרות שככל שעובר הזמן אני נוטה להאמין שהוא גם קיבל כבר החלטה לעזוב לאירופה בקיץ.
מסכים שאצלנו אפשר לעשות התקדמות בתחום, אבל ההבדל נובע גם מזה שכל המיתוג של הקבוצות בנוי אחרת.DelPiero כתב: ↑18 ספטמבר 2022, 03:53 בהכנת הכתבה הזאת השתתפו אנשים שמקצועיים בתחומים שלהם ברמה הגבוהה ביותר. צלמים, מכין הכתבה, עורך וכו׳.
אצל מכבי חיפה עד היום מערכת המדיה נועדה למכור והאנשים שמתעסקים בזה, להבנתי מקריאה פה בפורום, זה בעיקר הכרוז.
מקצועי ברמה הגבוהה ביותר הוא לא אבל כנראה שהם מוכרים מספיק חולצותֿ, אחרת היה בוער להם לעשות שינוי
אצל מכבי תל אביב זה נראה יותר טוב כי חשוב להם נושא ה- image שלהם קצת יותר, כנראה כחלק ממערכת שהאיש בראשה הוא קנדי.
הם רוצים לשדר קלאס, חו״ל. רואים את זה ממש בסמל שלהם החדש. הרבה ישראלים נמשכים לדברים האלה אז לא אהיה מופתע אם זה עובד להם פיקס.
באופן כללי אין סטנדרטים מקצועיים גבוהים בארץ במה שקשור למדיה (ואולי גם תחומים נוספים..)
הפרסומות בטלוויזיה נוראיות בעיניי ואומנם אני לא חי בארץ כבר שנים ולא כלכך חשוף אבל אני בטוח שזה לא השתנה מהימים שהייתי חשוף יותר
יש איזו נוסחה שעובדת והולכים על זה פשוט - להביא את רותם סלע למשל
אתה יכול ממש לראות שמביאים מישהו לעשות פרסומת ואני ממש רואה בבירור איך הוא קורא מהמסך מולו איזה טקסט בנאלי שהכינו לו וצילמו את זה אח״כ באיזה יום אחד משהו
אז לא הייתי מצפה שיהיה שינוי אצלנו בקרוב בקיצור
ומוכרים אצלנו חולצות למשחק מול פ.ס.ז שבאסטה בשוק הייתה מתביישת למכור במחיר שוחט לכל נפש.ברק.י כתב: ↑18 ספטמבר 2022, 11:31מסכים שאצלנו אפשר לעשות התקדמות בתחום, אבל ההבדל נובע גם מזה שכל המיתוג של הקבוצות בנוי אחרת.DelPiero כתב: ↑18 ספטמבר 2022, 03:53 בהכנת הכתבה הזאת השתתפו אנשים שמקצועיים בתחומים שלהם ברמה הגבוהה ביותר. צלמים, מכין הכתבה, עורך וכו׳.
אצל מכבי חיפה עד היום מערכת המדיה נועדה למכור והאנשים שמתעסקים בזה, להבנתי מקריאה פה בפורום, זה בעיקר הכרוז.
מקצועי ברמה הגבוהה ביותר הוא לא אבל כנראה שהם מוכרים מספיק חולצותֿ, אחרת היה בוער להם לעשות שינוי
אצל מכבי תל אביב זה נראה יותר טוב כי חשוב להם נושא ה- image שלהם קצת יותר, כנראה כחלק ממערכת שהאיש בראשה הוא קנדי.
הם רוצים לשדר קלאס, חו״ל. רואים את זה ממש בסמל שלהם החדש. הרבה ישראלים נמשכים לדברים האלה אז לא אהיה מופתע אם זה עובד להם פיקס.
באופן כללי אין סטנדרטים מקצועיים גבוהים בארץ במה שקשור למדיה (ואולי גם תחומים נוספים..)
הפרסומות בטלוויזיה נוראיות בעיניי ואומנם אני לא חי בארץ כבר שנים ולא כלכך חשוף אבל אני בטוח שזה לא השתנה מהימים שהייתי חשוף יותר
יש איזו נוסחה שעובדת והולכים על זה פשוט - להביא את רותם סלע למשל
אתה יכול ממש לראות שמביאים מישהו לעשות פרסומת ואני ממש רואה בבירור איך הוא קורא מהמסך מולו איזה טקסט בנאלי שהכינו לו וצילמו את זה אח״כ באיזה יום אחד משהו
אז לא הייתי מצפה שיהיה שינוי אצלנו בקרוב בקיצור
אצלנו מדברים המון על ״ביחד״ (השחקנים והצוות, הצוות וההנהלה, הקבוצה והקהל), על כדורגל התקפי ואטרקטיבי שמתאים לכל אחד. לכן, בראיונות תמיד מזכירים אצלנו שכל הקבוצה עובדת על הכל יחד ושהקהל חשוב להצלחה. לכן, גם סרטוני הוולקאם קלילים יותר ומעבירים את התחושה שהשחקן משתלב בבית החדש שלו (משומר מוותר על המספר לקורנו או פיירו מצטרף ישר לצילומים של השחקנים, לדוג׳). לכן, דואגים שתהיה אווירה ביתית של עידוד מאסיבי, לצד שואו שמשאיר חוויה טובה גם לקהל החדש שמורכב מילדים, נשים ואוהדים חדשים (הפנינגים וחנות מועדון בצמוד לבר בחוץ, השיר של בניה בתחילת המשחק, ספירה לאחור עם תאורה ומוזיקה לקראת העליה של השחקנים לדשא וכו׳). בקיצור, בונים את התחושה שאתה מגיע לחווית כדורגל איכותי ושאתה חלק בר השפעה עליה.
אצלם מדברים יותר על עוצמה והישגיות (״מכביזם״), על כדורגל גברי ואגרסיבי. לכן, הראיונות שלהם מעבירים מסר שחצני יותר, שהם יודעים שהם חזקים ובאים לנצח. לכן, סרטוני הוולקאם וסרטוני התדמית שלהם יהיו באנגלית ויעבירו תחושה מיליטנטית משהו, שמכונת קרב חדשה באה להכריע משחקים.
מסכים. זה לא סותר את מה שאמרתי ובאמת פתחתי בזה שאפשר לעשות התקדמות. הטענה שלי היא שכן יש קו מנחה למיתוג והדברים לא שרירותיים. רמת הביצוע זה כבר משהו אחר.Judokan כתב: ↑18 ספטמבר 2022, 13:44ומוכרים אצלנו חולצות למשחק מול פ.ס.ז שבאסטה בשוק הייתה מתביישת למכור במחיר שוחט לכל נפש.ברק.י כתב: ↑18 ספטמבר 2022, 11:31מסכים שאצלנו אפשר לעשות התקדמות בתחום, אבל ההבדל נובע גם מזה שכל המיתוג של הקבוצות בנוי אחרת.DelPiero כתב: ↑18 ספטמבר 2022, 03:53 בהכנת הכתבה הזאת השתתפו אנשים שמקצועיים בתחומים שלהם ברמה הגבוהה ביותר. צלמים, מכין הכתבה, עורך וכו׳.
אצל מכבי חיפה עד היום מערכת המדיה נועדה למכור והאנשים שמתעסקים בזה, להבנתי מקריאה פה בפורום, זה בעיקר הכרוז.
מקצועי ברמה הגבוהה ביותר הוא לא אבל כנראה שהם מוכרים מספיק חולצותֿ, אחרת היה בוער להם לעשות שינוי
אצל מכבי תל אביב זה נראה יותר טוב כי חשוב להם נושא ה- image שלהם קצת יותר, כנראה כחלק ממערכת שהאיש בראשה הוא קנדי.
הם רוצים לשדר קלאס, חו״ל. רואים את זה ממש בסמל שלהם החדש. הרבה ישראלים נמשכים לדברים האלה אז לא אהיה מופתע אם זה עובד להם פיקס.
באופן כללי אין סטנדרטים מקצועיים גבוהים בארץ במה שקשור למדיה (ואולי גם תחומים נוספים..)
הפרסומות בטלוויזיה נוראיות בעיניי ואומנם אני לא חי בארץ כבר שנים ולא כלכך חשוף אבל אני בטוח שזה לא השתנה מהימים שהייתי חשוף יותר
יש איזו נוסחה שעובדת והולכים על זה פשוט - להביא את רותם סלע למשל
אתה יכול ממש לראות שמביאים מישהו לעשות פרסומת ואני ממש רואה בבירור איך הוא קורא מהמסך מולו איזה טקסט בנאלי שהכינו לו וצילמו את זה אח״כ באיזה יום אחד משהו
אז לא הייתי מצפה שיהיה שינוי אצלנו בקרוב בקיצור
אצלנו מדברים המון על ״ביחד״ (השחקנים והצוות, הצוות וההנהלה, הקבוצה והקהל), על כדורגל התקפי ואטרקטיבי שמתאים לכל אחד. לכן, בראיונות תמיד מזכירים אצלנו שכל הקבוצה עובדת על הכל יחד ושהקהל חשוב להצלחה. לכן, גם סרטוני הוולקאם קלילים יותר ומעבירים את התחושה שהשחקן משתלב בבית החדש שלו (משומר מוותר על המספר לקורנו או פיירו מצטרף ישר לצילומים של השחקנים, לדוג׳). לכן, דואגים שתהיה אווירה ביתית של עידוד מאסיבי, לצד שואו שמשאיר חוויה טובה גם לקהל החדש שמורכב מילדים, נשים ואוהדים חדשים (הפנינגים וחנות מועדון בצמוד לבר בחוץ, השיר של בניה בתחילת המשחק, ספירה לאחור עם תאורה ומוזיקה לקראת העליה של השחקנים לדשא וכו׳). בקיצור, בונים את התחושה שאתה מגיע לחווית כדורגל איכותי ושאתה חלק בר השפעה עליה.
אצלם מדברים יותר על עוצמה והישגיות (״מכביזם״), על כדורגל גברי ואגרסיבי. לכן, הראיונות שלהם מעבירים מסר שחצני יותר, שהם יודעים שהם חזקים ובאים לנצח. לכן, סרטוני הוולקאם וסרטוני התדמית שלהם יהיו באנגלית ויעבירו תחושה מיליטנטית משהו, שמכונת קרב חדשה באה להכריע משחקים.
אין כאן שום עניין של מיתוג וכאלה, הסרטונים נראים שכונה כי מי שאחראי להוציא אותם אל הפועל הוא שכונה.
בוא נגיד שאפשר היה לבצע את המיתוג שאתה מדבר עליו בצורה מהוקצעת פי 1000 בלי לאבד כלום. הבעיה שיש לנו נשיא בן 80, מנכל שממונה בעיקר לפי הקשרים שלו ולא לפי יכולות לקדם את המועדון, ומחלקה המדיה מנוהלת על ידי דובר חובבן וכושל וכרוז בחצי משרה.