מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
דיוני מכבי חיפה בכדורגל
מנהל: Shocking4U
-
NOSFERATU ZODD
- אלוף המדינה
- הודעות: 2785
- הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
- הודה ל־: 3 פעמים
- קיבל תודה: 20 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
בהנחה שהבלם מהליגה השלישית מחליף את פדראו ולא יביאו מגן שמאלי זר כי מחכים לחזרה מפציעות, נשאר רק חלוץ זר קשר 6 זר וכנף זר (או דיקסון מוחמד אם זה אמיתי הסיפור) והסגל סגור.
אני גם לא פוסל שסטיוארט ישאר בסוף ואז יש מצב נשאר רק להביא 6 זר.
אני גם לא פוסל שסטיוארט ישאר בסוף ואז יש מצב נשאר רק להביא 6 זר.
אופטימיות במכבי חיפה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
להבנתי, 1.7 מ יורו בסיס + בונוסים(אליפות/העפלה למפעל אירופי) + אחוזים ממכירה עתידית.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6556
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 135 פעמים
- קיבל תודה: 99 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
ברוניניו ונהואל פרופילים שונים ושחקנים שונים. לא מבין את ההשוואה פה מעבר לזה שמדובר בשחקן דרום אמריקאי שרצו במשך זמן ממושך.
-
tago064
- הופעת בכורה בבוגרים
- הודעות: 31
- הצטרף: 12 יוני 2026, 21:43
- הודה ל־: 1 פעם
- קיבל תודה: 13 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
שניהם שחקנים עם מספרים די דומים ובינוניים לשחקן התקפה, לא הייתה לשניהם שום עונה מרשימה ומיוחדת ואני לא ממש מתרשם מהליגה האוקראינית שגם משוחקת בזמן מלחמה בארבע השנים האחרונות. זה רכש מבאס, היה להם את כל הזמן למצוא שחקן איכותי שאפשר לשים עליו את כל הקבוצה ואחד עם רשומה מוכח. ברוניניו לא כזה ולא התרשמתי שיש לו איזו חוזקה מרשימה. לא הגיוני שאנחנו משחררים שחקנים מספרים דו ספרתיים ומחתימים במקומם שחקן עם מספרים חד ספרתיים שגם הם נכשלים.HaifaWave כתב: היום, 20:50 ברוניניו ונהואל פרופילים שונים ושחקנים שונים. לא מבין את ההשוואה פה מעבר לזה שמדובר בשחקן דרום אמריקאי שרצו במשך זמן ממושך.
זה לא הרכש השובר שוויון שמדברים עליו ואחד שיסחוב אותנו. אם לא מחליפים גם את בנסון אז שוב צריך שכל כך הרבה דברים יתחברו יחד כדי לעשות עונה טובה
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8358
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 435 פעמים
- קיבל תודה: 264 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
בבוקר המועדון לא היה מוכן ומאורגן, בערב הוא מסודר ומביא מי שהוא רוצה.
אגב, צריך לומר מילה טובה, גם יאיר מרדכי וגם ברוניניו החתמות שנעשו בשקט ובהפתעה גמורה. (יאיר מרדכי הוזכר "כמועמד" בסביבות מרץ, השם של ברוניניו מוחזר כדי להשלים תווים).
אגב, צריך לומר מילה טובה, גם יאיר מרדכי וגם ברוניניו החתמות שנעשו בשקט ובהפתעה גמורה. (יאיר מרדכי הוזכר "כמועמד" בסביבות מרץ, השם של ברוניניו מוחזר כדי להשלים תווים).
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
כמה מילים על ברוניניו:
כשהשם עלה בהתחלה, ניתוח בסיסי שלו גרם לי לחשוב שהוא לא בדיוק השחקן שאנחנו רוצים.
היום אחרי שצפיתי בו מקרוב במשחקים מאז ינואר, ולאחר מחשבות נוספות, אני חושב אחרת, ואסביר:
אני חושב שיש לנו נטייה יותר מידי לחפש "תחליפים" לשחקנים שלא נמצאים כאן. קרי, מחפשים תואם שרי, תואם אצילי, תואם פאני וכו'. זו טעות לדעתי.
מה שהיה הוא לא מה שיהיה. וכי אפשר לחיות על העבר לנצח.
בנוסף, כל סגל יש לו מאפיינים משלו וצרכים משלו. אנחנו צריכים שחקנים טובים שמתאימים לסגל הנוכחי ולכיוון שהקבוצה הולכת אליו.
אחרי שאמרתי את זה, ברוניניו הוא לא שרי. הוא משהו אחר. הוא שחקן שמשחק הרבה יותר קדימה ולעומק. אוהב לבוא קצת לשמאל ולהיכנס לאמצע. משחק מאוד ישיר. נכנס הרבה לרחבה. בועט מרחוק. פחות פליימקר כמו ששרי שיחק בסוף הקדנציה.
הרבה מאוד דריבל. מהירות טובה. הטעיות גוף. דברים שאין לשחקנים אחרים כאן.
מה פחות טוב? הוא חייב להיות מעורב ביותר בישולים. מסירות מפתח. אולי לצד שחקנים אחרים ובקבוצה יותר יוזמת זה יראה יותר טוב. אבל זה לגמרי נתון שהוא חייב לשפר.
אין מה להשוות לנהואל. ברוניניו הוא בגרף עלייה ומראה התקדמות טובה. נהואל הגיע אחרי עונה חריגה בקריירה של אי יציבות ושום דבר ממשי.
כשהשם עלה בהתחלה, ניתוח בסיסי שלו גרם לי לחשוב שהוא לא בדיוק השחקן שאנחנו רוצים.
היום אחרי שצפיתי בו מקרוב במשחקים מאז ינואר, ולאחר מחשבות נוספות, אני חושב אחרת, ואסביר:
אני חושב שיש לנו נטייה יותר מידי לחפש "תחליפים" לשחקנים שלא נמצאים כאן. קרי, מחפשים תואם שרי, תואם אצילי, תואם פאני וכו'. זו טעות לדעתי.
מה שהיה הוא לא מה שיהיה. וכי אפשר לחיות על העבר לנצח.
בנוסף, כל סגל יש לו מאפיינים משלו וצרכים משלו. אנחנו צריכים שחקנים טובים שמתאימים לסגל הנוכחי ולכיוון שהקבוצה הולכת אליו.
אחרי שאמרתי את זה, ברוניניו הוא לא שרי. הוא משהו אחר. הוא שחקן שמשחק הרבה יותר קדימה ולעומק. אוהב לבוא קצת לשמאל ולהיכנס לאמצע. משחק מאוד ישיר. נכנס הרבה לרחבה. בועט מרחוק. פחות פליימקר כמו ששרי שיחק בסוף הקדנציה.
הרבה מאוד דריבל. מהירות טובה. הטעיות גוף. דברים שאין לשחקנים אחרים כאן.
מה פחות טוב? הוא חייב להיות מעורב ביותר בישולים. מסירות מפתח. אולי לצד שחקנים אחרים ובקבוצה יותר יוזמת זה יראה יותר טוב. אבל זה לגמרי נתון שהוא חייב לשפר.
אין מה להשוות לנהואל. ברוניניו הוא בגרף עלייה ומראה התקדמות טובה. נהואל הגיע אחרי עונה חריגה בקריירה של אי יציבות ושום דבר ממשי.
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20213
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 30 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
מניח שנראה שרדיניו חותם בימים הקרובים ומצטרף למחנה כל עוד העסקה שם לא תיפול. האי הגעה של סטוארט למחנה כנראה תזרז את ההחתמה של חלוץ זר, לא יודע אם בזמן למחנה אבל כנראה שזאת תהיה ההחתמה אחרי החלוץ. אני עדיין מאמין שצריך להגיע לכאן עוד שחקן כנף, רצוי כזה שיכול לשחק ב2 הצדדים עם עדיפות לימין + מגן שמאלי זר
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8358
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 435 פעמים
- קיבל תודה: 264 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
גם נראה שהמעבר של ברוניניו והיציאה שלו מברזיל לאוקראינה עשתה לו די טוב, הוא התמודד עם המעבר הזה בצורה די טובה ונותן שם מספרים טובים:רק מכבי כתב: היום, 21:17 כמה מילים על ברוניניו:
כשהשם עלה בהתחלה, ניתוח בסיסי שלו גרם לי לחשוב שהוא לא בדיוק השחקן שאנחנו רוצים.
היום אחרי שצפיתי בו מקרוב במשחקים מאז ינואר, ולאחר מחשבות נוספות, אני חושב אחרת, ואסביר:
אני חושב שיש לנו נטייה יותר מידי לחפש "תחליפים" לשחקנים שלא נמצאים כאן. קרי, מחפשים תואם שרי, תואם אצילי, תואם פאני וכו'. זו טעות לדעתי.
מה שהיה הוא לא מה שיהיה. וכי אפשר לחיות על העבר לנצח.
בנוסף, כל סגל יש לו מאפיינים משלו וצרכים משלו. אנחנו צריכים שחקנים טובים שמתאימים לסגל הנוכחי ולכיוון שהקבוצה הולכת אליו.
אחרי שאמרתי את זה, ברוניניו הוא לא שרי. הוא משהו אחר. הוא שחקן שמשחק הרבה יותר קדימה ולעומק. אוהב לבוא קצת לשמאל ולהיכנס לאמצע. משחק מאוד ישיר. נכנס הרבה לרחבה. בועט מרחוק. פחות פליימקר כמו ששרי שיחק בסוף הקדנציה.
הרבה מאוד דריבל. מהירות טובה. הטעיות גוף. דברים שאין לשחקנים אחרים כאן.
מה פחות טוב? הוא חייב להיות מעורב ביותר בישולים. מסירות מפתח. אולי לצד שחקנים אחרים ובקבוצה יותר יוזמת זה יראה יותר טוב. אבל זה לגמרי נתון שהוא חייב לשפר.
אין מה להשוות לנהואל. ברוניניו הוא בגרף עלייה ומראה התקדמות טובה. נהואל הגיע אחרי עונה חריגה בקריירה של אי יציבות ושום דבר ממשי.
17 גולים ו8 בישולים ב3,851 דק' (הליגה שם יותר קצרה משלנו, 6 משחקים פחות), זה ממוצע של 154 דק' למספר שזה טוב לקשר ועוד בקבוצה קטנה.
לשם השוואה מבחינת דק', שועה שעוד סבל מקצת פציעות עשה השנה 3,000 דק'.
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20213
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 30 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
הבעיה שהחיסרון במסירות מפתח זה אחד החיסרונות הכי גדולים שלנו בקבוצה. זה אחד הדברים העיקריים שלא היה לנו בעונה שעברה והוא גם לא מצטיין בזה.רק מכבי כתב: היום, 21:17 כמה מילים על ברוניניו:
כשהשם עלה בהתחלה, ניתוח בסיסי שלו גרם לי לחשוב שהוא לא בדיוק השחקן שאנחנו רוצים.
היום אחרי שצפיתי בו מקרוב במשחקים מאז ינואר, ולאחר מחשבות נוספות, אני חושב אחרת, ואסביר:
אני חושב שיש לנו נטייה יותר מידי לחפש "תחליפים" לשחקנים שלא נמצאים כאן. קרי, מחפשים תואם שרי, תואם אצילי, תואם פאני וכו'. זו טעות לדעתי.
מה שהיה הוא לא מה שיהיה. וכי אפשר לחיות על העבר לנצח.
בנוסף, כל סגל יש לו מאפיינים משלו וצרכים משלו. אנחנו צריכים שחקנים טובים שמתאימים לסגל הנוכחי ולכיוון שהקבוצה הולכת אליו.
אחרי שאמרתי את זה, ברוניניו הוא לא שרי. הוא משהו אחר. הוא שחקן שמשחק הרבה יותר קדימה ולעומק. אוהב לבוא קצת לשמאל ולהיכנס לאמצע. משחק מאוד ישיר. נכנס הרבה לרחבה. בועט מרחוק. פחות פליימקר כמו ששרי שיחק בסוף הקדנציה.
הרבה מאוד דריבל. מהירות טובה. הטעיות גוף. דברים שאין לשחקנים אחרים כאן.
מה פחות טוב? הוא חייב להיות מעורב ביותר בישולים. מסירות מפתח. אולי לצד שחקנים אחרים ובקבוצה יותר יוזמת זה יראה יותר טוב. אבל זה לגמרי נתון שהוא חייב לשפר.
אין מה להשוות לנהואל. ברוניניו הוא בגרף עלייה ומראה התקדמות טובה. נהואל הגיע אחרי עונה חריגה בקריירה של אי יציבות ושום דבר ממשי.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6556
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 135 פעמים
- קיבל תודה: 99 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
לדעתי חייב להביא לפה 6 וכנף שמאל זר.
להחליף את סטיוארט זה רק בתנאי שזה לא על חשבון התקציב של 6 או כנף, או במילים אחרות על חשבון מכירה ישירה שלו.
להחליף את סטיוארט זה רק בתנאי שזה לא על חשבון התקציב של 6 או כנף, או במילים אחרות על חשבון מכירה ישירה שלו.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6556
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 135 פעמים
- קיבל תודה: 99 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
הוא לא מצטיין בזה אבל הוא גם לא רע בזה. אפילו בסדר פלוס למיטב זכרוני.Shocking4U כתב: היום, 21:35הבעיה שהחיסרון במסירות מפתח זה אחד החיסרונות הכי גדולים שלנו בקבוצה. זה אחד הדברים העיקריים שלא היה לנו בעונה שעברה והוא גם לא מצטיין בזה.רק מכבי כתב: היום, 21:17 כמה מילים על ברוניניו:
כשהשם עלה בהתחלה, ניתוח בסיסי שלו גרם לי לחשוב שהוא לא בדיוק השחקן שאנחנו רוצים.
היום אחרי שצפיתי בו מקרוב במשחקים מאז ינואר, ולאחר מחשבות נוספות, אני חושב אחרת, ואסביר:
אני חושב שיש לנו נטייה יותר מידי לחפש "תחליפים" לשחקנים שלא נמצאים כאן. קרי, מחפשים תואם שרי, תואם אצילי, תואם פאני וכו'. זו טעות לדעתי.
מה שהיה הוא לא מה שיהיה. וכי אפשר לחיות על העבר לנצח.
בנוסף, כל סגל יש לו מאפיינים משלו וצרכים משלו. אנחנו צריכים שחקנים טובים שמתאימים לסגל הנוכחי ולכיוון שהקבוצה הולכת אליו.
אחרי שאמרתי את זה, ברוניניו הוא לא שרי. הוא משהו אחר. הוא שחקן שמשחק הרבה יותר קדימה ולעומק. אוהב לבוא קצת לשמאל ולהיכנס לאמצע. משחק מאוד ישיר. נכנס הרבה לרחבה. בועט מרחוק. פחות פליימקר כמו ששרי שיחק בסוף הקדנציה.
הרבה מאוד דריבל. מהירות טובה. הטעיות גוף. דברים שאין לשחקנים אחרים כאן.
מה פחות טוב? הוא חייב להיות מעורב ביותר בישולים. מסירות מפתח. אולי לצד שחקנים אחרים ובקבוצה יותר יוזמת זה יראה יותר טוב. אבל זה לגמרי נתון שהוא חייב לשפר.
אין מה להשוות לנהואל. ברוניניו הוא בגרף עלייה ומראה התקדמות טובה. נהואל הגיע אחרי עונה חריגה בקריירה של אי יציבות ושום דבר ממשי.
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8358
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 435 פעמים
- קיבל תודה: 264 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
הוא דווקא פחות עדכני (מבחינת תוכן). רוב החומר שם זה מהעונה שלו בגוארני בליגה ברזילאית שנייה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אמת. הסרטון שהובא לא עדכני.KevinDurant כתב: היום, 22:01הוא דווקא פחות עדכני (מבחינת תוכן). רוב החומר שם זה מהעונה שלו בגוארני בליגה ברזילאית שנייה
ממליץ יותר על הסרטון הבא: