שלב הבתים - נושא רשמי

סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20199
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 28 פעמים
קיבל תודה: 253 פעמים

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

כובש השער של כף ורדה קווין לניני (פינה) היה מועמד אלינו בעונה של דגו
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5831
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

Shocking4U כתב: 22 יוני 2026, 00:44 בלגיה נבחרת ארורה שדפקה לי כבר 2 בטים
לגמרי. אין אמונה בהם. מעבר להיותם לוזרים נצחיים, דור הזהב סיים את הסוס והם לא מצליחים להמציא דור חדש.
באופן כללי אין שם רעב ופאשן לנבחרת בניגוד להרבה נבחרות אחרות. השחקנים שם תמיד נראים כאילו עושים טובה שבאים לנבחרת והסיפור עם דוקו הוא דוגמא טובה.

בעניין אחר, וארלה של מכבי ת"א כובש מול אורוגוואי (שער בכורה בנבחרת) ומעלה את המחיר שלו בכמה מאות אלפי יורו

lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5704
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 98 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

מה הסיפור עם דוקו? שאישתו הולכת ללדת?
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
greenguy
מכונת תארים
הודעות: 3303
הצטרף: 03 מאי 2022, 18:25
הודה ל־: 96 פעמים
קיבל תודה: 40 פעמים

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

שליחה על ידי greenguy »

איזה שחקן זה מסי. מעל הטבע
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5704
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 98 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5831
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

lemmacantor כתב: 22 יוני 2026, 23:04 הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.
בהיותך אוהד יונייטד, אתה באמת מצפה למשהו מראנגניק?
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5704
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 98 פעמים
קיבל תודה: 225 פעמים

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

רק מכבי כתב: אתמול, 00:21
lemmacantor כתב: 22 יוני 2026, 23:04 הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.
בהיותך אוהד יונייטד, אתה באמת מצפה למשהו מראנגניק?
רנגניק זה מינוי עקום מכבי חיפה סטייל. במקום לתת לו להיות מנהל מקצועי ולהקשיב לו באמת, נתנו לו לאמן בקבוצה שהוא לא הכין לעונה ולא מתאימה לשיטה שלו ועוד עם רונאלדו הזקן בחוד. לא הביאו לו רכש בינואר ועוד בגלל פרשה גרינווד, שהיה בערך השחקן הכי טוב בסגל, גמר עונה.
מה חשבו שיקרה? מועדונים חולים בכל מקום דומים.

לאוסטריה אני מניח שהוא מינוי טוב. ביורו נראו טוב.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
סמל אישי של משתמש
Kandaurov
מחוזר באירופה
הודעות: 910
הצטרף: 11 ספטמבר 2024, 08:30
הודה ל־: 74 פעמים
קיבל תודה: 47 פעמים

Re: שלב הבתים - נושא רשמי

שליחה על ידי Kandaurov »

וואלה אחלה מונדיאל עד עכשיו, אני מבסוט.
שלח תגובה