שלב הבתים - נושא רשמי
פורום ייעודי לכל הנוגע למונדיאל 2026
מנהל: Shocking4U
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20199
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 28 פעמים
- קיבל תודה: 253 פעמים
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
לגמרי. אין אמונה בהם. מעבר להיותם לוזרים נצחיים, דור הזהב סיים את הסוס והם לא מצליחים להמציא דור חדש.
באופן כללי אין שם רעב ופאשן לנבחרת בניגוד להרבה נבחרות אחרות. השחקנים שם תמיד נראים כאילו עושים טובה שבאים לנבחרת והסיפור עם דוקו הוא דוגמא טובה.
בעניין אחר, וארלה של מכבי ת"א כובש מול אורוגוואי (שער בכורה בנבחרת) ומעלה את המחיר שלו בכמה מאות אלפי יורו
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5704
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 98 פעמים
- קיבל תודה: 225 פעמים
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
מה הסיפור עם דוקו? שאישתו הולכת ללדת?
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5704
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 98 פעמים
- קיבל תודה: 225 פעמים
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
בהיותך אוהד יונייטד, אתה באמת מצפה למשהו מראנגניק?lemmacantor כתב: 22 יוני 2026, 23:04 הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5704
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 98 פעמים
- קיבל תודה: 225 פעמים
Re: שלב הבתים - נושא רשמי
רנגניק זה מינוי עקום מכבי חיפה סטייל. במקום לתת לו להיות מנהל מקצועי ולהקשיב לו באמת, נתנו לו לאמן בקבוצה שהוא לא הכין לעונה ולא מתאימה לשיטה שלו ועוד עם רונאלדו הזקן בחוד. לא הביאו לו רכש בינואר ועוד בגלל פרשה גרינווד, שהיה בערך השחקן הכי טוב בסגל, גמר עונה.רק מכבי כתב: אתמול, 00:21בהיותך אוהד יונייטד, אתה באמת מצפה למשהו מראנגניק?lemmacantor כתב: 22 יוני 2026, 23:04 הזוי שאוסטריה הניעה את הכדור בצורה איטית מאחורה במקום לנסות ולנצל יתרון גובה, בטח במחצית השנייה.
מה חשבו שיקרה? מועדונים חולים בכל מקום דומים.
לאוסטריה אני מניח שהוא מינוי טוב. ביורו נראו טוב.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!