מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
דיוני מכבי חיפה בכדורגל
מנהל: Shocking4U
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5723
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 102 פעמים
- קיבל תודה: 227 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
התוכנית היא שבכר לא יגיע לחגים
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8358
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 435 פעמים
- קיבל תודה: 264 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
יש חלקים בפאזל שדורשים זמן: להיפטר מחוזים כדי להבין כמה מהתקציב מתפנה, לבחון את המושאלים באימונים ואולי גם להמתין לשחקנים שבגלל המונדיאל קשה להביא כרגע.greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ולצד כל אלו, לא ברור איך אין צעד אחד שהושלם (מלבד החתמת מרדכי) ואיך הדיבור היחיד בנוגע לתכניות הרכש נוגע לבלם ו-10 זרים.
נדמה שאחרי העונה המבישה שחווינו, המועדון פשוט לא רוצה לשנות דברים. כל גורמי המעטפת הרחבה נשארו בתפקידם, בצוות המקצועי כמעט שלא נעשו שינויים ובקרב השחקנים בונים בעיקר על הקיים. גם אם כל החלטה בנפרד יכולה להתקבל, כשמרכיבים את התמונה המלאה קשה להאמין שמשהו יהיה שונה העונה. יש מעט שינויים ואיפה שיש, מתנוססים סימני שאלה לגבי היכולת המקצועית שתהיה לקבוצה.
-
tago064
- הופעת בכורה בבוגרים
- הודעות: 31
- הצטרף: 12 יוני 2026, 21:43
- הודה ל־: 1 פעם
- קיבל תודה: 13 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
לכל הארבעה יש סגל חזק יותר על הנייר והם אשכרה נלחמו על משהו עד סיום העונה, אנחנו בים כבר מחודש ינואר, איזו מן השוואה מקוממת זאת? חוץ מזה אני שומע כבר שנתיים שב"ש תאבד את קנגאווה וונטורה ואז הם יהיו אמצע טבלה, בפועל הם עדיין שם. בית"ר מחזיקה בשני הישראלים הכי טובים בליגה חוץ מדור פרץ וכל דבר שיוסיפו זה רק חיזוק. מכבי תל אביב אחרי הבלבולי מוח עדיין השאירה את דור פרץ. והפועל תל אביב אני מניח תתחזק בשחקן זר בסכום גבוה במקום לואיזו.KevinDurant כתב: היום, 13:10לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
ואתה מה? מה אתה רואה שמגיע לפה לחזק את הקבוצה? אתה רואה בכלל משהו חיובי באופק? וואו ירין לוי ויאיר מרדכי זה חיזוק מרשים בעינך? ירין לוי בכלל שחקן שלך, אני רק מזכיר. אין שום דבר חיובי בהתנהלות עד עכשיו ואנחנו מתחילים את העונה כקבוצה החמישית בטיבה, אז להגיד שיש סטטוס קוו זה די דבילי בעיניי ולא נותן כלום. מציע שתסתכל גם על מקום חמישי, כי דווקא נתניה שמתחתיך נותנת עבודה עד עכשיו ולא אתפלא אם היא תעבור אותנו במצב הנוכחי.
-
tago064
- הופעת בכורה בבוגרים
- הודעות: 31
- הצטרף: 12 יוני 2026, 21:43
- הודה ל־: 1 פעם
- קיבל תודה: 13 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
את החלק הראשון שכתבת אני לא מקבל: הדבר החיובי היחיד מעונה רעה זה שאתה יכול להתחיל את ההכנות לעונה הבאה מוקדם, ונראה שלא עשו כלום פשוט כלום. סיפורים על דורש זמן זה מתאים למכבי פ"ת שלא שואפת לשום דבר מלבד. את הסיפורים האלה על המונדיאל אתה יכול לספר רק לפראיירים וטיפשים. ממהכה כשברור לכל ש-90% מהסגל הוא בינוני, פתאום התוכניות הן להחתים בסך הכל שלושה זרים זה מביך. אני פשוט שונא את ההנהלה העלובה הזאת. הדבר היחידי שמעניין אותם זה למכור מנויים, לא הצלחה ולא כלום. אחרי עונה נוראית, עושים בסך הכל שינויים מינוריים פתאום כולם יהפכו לשחקני על וחלק מהאוהדים קונים את זה, זה פשוט מביך בעיניי. שום דבר חיובי אי אפשר להגיד על ההתנהלות הזאת, לא פינצטה ולא בטיח.ברק.י כתב: היום, 13:17יש חלקים בפאזל שדורשים זמן: להיפטר מחוזים כדי להבין כמה מהתקציב מתפנה, לבחון את המושאלים באימונים ואולי גם להמתין לשחקנים שבגלל המונדיאל קשה להביא כרגע.greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ולצד כל אלו, לא ברור איך אין צעד אחד שהושלם (מלבד החתמת מרדכי) ואיך הדיבור היחיד בנוגע לתכניות הרכש נוגע לבלם ו-10 זרים.
נדמה שאחרי העונה המבישה שחווינו, המועדון פשוט לא רוצה לשנות דברים. כל גורמי המעטפת הרחבה נשארו בתפקידם, בצוות המקצועי כמעט שלא נעשו שינויים ובקרב השחקנים בונים בעיקר על הקיים. גם אם כל החלטה בנפרד יכולה להתקבל, כשמרכיבים את התמונה המלאה קשה להאמין שמשהו יהיה שונה העונה. יש מעט שינויים ואיפה שיש, מתנוססים סימני שאלה לגבי היכולת המקצועית שתהיה לקבוצה.
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8358
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 435 פעמים
- קיבל תודה: 264 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
על מה הפועל ת''א נלחמה בעונה שעברה?tago064 כתב: היום, 13:18לכל הארבעה יש סגל חזק יותר על הנייר והם אשכרה נלחמו על משהו עד סיום העונה, אנחנו בים כבר מחודש ינואר, איזו מן השוואה מקוממת זאת? חוץ מזה אני שומע כבר שנתיים שב"ש תאבד את קנגאווה וונטורה ואז הם יהיו אמצע טבלה, בפועל הם עדיין שם. בית"ר מחזיקה בשני הישראלים הכי טובים בליגה חוץ מדור פרץ וכל דבר שיוסיפו זה רק חיזוק. מכבי תל אביב אחרי הבלבולי מוח עדיין השאירה את דור פרץ. והפועל תל אביב אני מניח תתחזק בשחקן זר בסכום גבוה במקום לואיזו.KevinDurant כתב: היום, 13:10לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
ואתה מה? מה אתה רואה שמגיע לפה לחזק את הקבוצה? אתה רואה בכלל משהו חיובי באופק? וואו ירין לוי ויאיר מרדכי זה חיזוק מרשים בעינך? ירין לוי בכלל שחקן שלך, אני רק מזכיר. אין שום דבר חיובי בהתנהלות עד עכשיו ואנחנו מתחילים את העונה כקבוצה החמישית בטיבה, אז להגיד שיש סטטוס קוו זה די דבילי בעיניי ולא נותן כלום. מציע שתסתכל גם על מקום חמישי, כי דווקא נתניה שמתחתיך נותנת עבודה עד עכשיו ולא אתפלא אם היא תעבור אותנו במצב הנוכחי.
גם אני מניח שמכבי חיפה תתחזק בשחקנים זרים עד סוף החלון.
*עובדתית*, אף קבוצת צמרת לא הביאה זר לכדורגל הישראלי עד עכשיו, לא רק מכבי חיפה.
זה שלמכבי חיפה יש יותר עבודה זה נכון, אבל למכבי חיפה יש "יתרון" שהיא לא מתחרה באירופה ויש לה יותר "זמן" לקבל החלטות ולהביא זרים.
בשורה התחתונה צריך להביא שחקנים טובים, כמובן שעדיף מוקדם, אבל בסוף נשפטים על פי האיכות של השחקן שמגיע ולא מתי הוא מגיע.
לואיזו לדוגמה שהזכרת הגיע בספטמבר.
נשפוט אותם בסוף החלון ונראה איזה קבוצה הם העמידו (לדעתי, יעמידו קבוצה לא טובה).
-
tago064
- הופעת בכורה בבוגרים
- הודעות: 31
- הצטרף: 12 יוני 2026, 21:43
- הודה ל־: 1 פעם
- קיבל תודה: 13 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נלחמת איתם על מקום רביעי לא? עד שלב מסוים, חוץ מזה מדובר בקבוצה שעלתה ליגה עם שאיפות נמוכות ממך, אבל התנהלות חיובית יותר. הם הביאו איזה עשרה שחקנים שנה שעברה. סבבה לואיזו הגיע מאוחר, אבל הם הביאו את קרייב בשלב מוקדם שזה זר שהייתי לוקח אלינו, קשר נבחרת בולגריה בהעברה של חצי מיליון יורו והביאו עוד איזה שני ברזילאים שהתבררו כבינגו, אבל זה בדיעבד. מאיימבו שהיה די יציב אצל הסרדינים. אתה הבאת שחקנים עם רזומה הרבה פחות מרשים ונפלת בהם.KevinDurant כתב: היום, 13:29על מה הפועל ת''א נלחמה בעונה שעברה?tago064 כתב: היום, 13:18לכל הארבעה יש סגל חזק יותר על הנייר והם אשכרה נלחמו על משהו עד סיום העונה, אנחנו בים כבר מחודש ינואר, איזו מן השוואה מקוממת זאת? חוץ מזה אני שומע כבר שנתיים שב"ש תאבד את קנגאווה וונטורה ואז הם יהיו אמצע טבלה, בפועל הם עדיין שם. בית"ר מחזיקה בשני הישראלים הכי טובים בליגה חוץ מדור פרץ וכל דבר שיוסיפו זה רק חיזוק. מכבי תל אביב אחרי הבלבולי מוח עדיין השאירה את דור פרץ. והפועל תל אביב אני מניח תתחזק בשחקן זר בסכום גבוה במקום לואיזו.KevinDurant כתב: היום, 13:10
לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
ואתה מה? מה אתה רואה שמגיע לפה לחזק את הקבוצה? אתה רואה בכלל משהו חיובי באופק? וואו ירין לוי ויאיר מרדכי זה חיזוק מרשים בעינך? ירין לוי בכלל שחקן שלך, אני רק מזכיר. אין שום דבר חיובי בהתנהלות עד עכשיו ואנחנו מתחילים את העונה כקבוצה החמישית בטיבה, אז להגיד שיש סטטוס קוו זה די דבילי בעיניי ולא נותן כלום. מציע שתסתכל גם על מקום חמישי, כי דווקא נתניה שמתחתיך נותנת עבודה עד עכשיו ולא אתפלא אם היא תעבור אותנו במצב הנוכחי.
גם אני מניח שמכבי חיפה תתחזק בשחקנים זרים עד סוף החלון.
*עובדתית*, אף קבוצת צמרת לא הביאה זר לכדורגל הישראלי עד עכשיו, לא רק מכבי חיפה.
זה שלמכבי חיפה יש יותר עבודה זה נכון, אבל למכבי חיפה יש "יתרון" שהיא לא מתחרה באירופה ויש לה יותר "זמן" לקבל החלטות ולהביא זרים.
בשורה התחתונה צריך להביא שחקנים טובים, כמובן שעדיף מוקדם, אבל בסוף נשפטים על פי האיכות של השחקן שמגיע ולא מתי הוא מגיע.
לואיזו לדוגמה שהזכרת הגיע בספטמבר.
נשפוט אותם בסוף החלון ונראה איזה קבוצה הם העמידו (לדעתי, יעמידו קבוצה לא טובה).
את היתרון הדבילי הזה שכאילו יש לנו אתה יכול להגיד לעירוני טבריה. קבוצה עם עונה מזעזעת בונה על איזה שחקן שובר שוויון שיגיע בספטמבר, זה די עלוב בעיניי. אני לא מצליח איך אתה ועוד כמה פה ,לוקחים את ההתנהלות הזאת כמשהו בסדר ואומרים שזה יתרון, כאילו כשהיינו באירופה מלבד העונה של האלופות לא החתמנו זרים כושלים באמצע ספטמבר. זו התנהלות שחוזרת על עצמה ואומרים פה זה בסדר.
אגב, אני חושב שכתבתי בעבר, ההתנהלות בכללי של הקבוצות הישראליות היא בושה וחרפה ולכן הן גם לא מצליחות באירופה. זה לא מנחם אותי שב"ש ותל אביב לדוגמא לא מוכנות לאירופה. הבעלים בארץ קמצנים ביחס להכנסות שהם מקבלים בשנים האחרונות. קבוצות אמצע טבלה בפולין, קרואטיה ובולגריה שרמת ההכנסות שלהן לא מגיעות לחצי משל הגדולות בארץ מוציאות על רכש סכומים גבוהים יותר. הקבוצות שהישראליות עפות נגדם הם קטנות וחלשות יותר על הנייר למרות אובדן הביתיות וזה מגיע רק כתוצאה מהתנהלות איטית. עם התקציב וההכנסות שלנו אין שום סיבה שזה יקרה.
- DelPiero
- אלוף המדינה
- הודעות: 2902
- הצטרף: 11 מאי 2022, 05:53
- מיקום: Berlin
- הודה ל־: 149 פעמים
- קיבל תודה: 86 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
הבעיה היא שנירמלו את המצב ולאף אחד כבר אין אנרגיות יותר למועדון הזה
אם הייתה הסטוריה אחרת של התנהלות הייתי מקבל את הטיעונים שלכם שיש זמן ומונדיאל ואין אירופה וכו׳.
אתם יודעים מה הכי מצחיק? שגם השחקן הבלם הפצוע עדיין לא חתם כי רבים עם הקבוצה שלו על 300 אלך יורו משא ומתן (לפי הרדיו) או משהו על זה שאישתו לא רוצה לבוא לארץ (גם אמרו בארץ)
שורה תחתונה, מורחים ומורחים ומורחים ולא חותכים דברים
אם הייתה הסטוריה אחרת של התנהלות הייתי מקבל את הטיעונים שלכם שיש זמן ומונדיאל ואין אירופה וכו׳.
אתם יודעים מה הכי מצחיק? שגם השחקן הבלם הפצוע עדיין לא חתם כי רבים עם הקבוצה שלו על 300 אלך יורו משא ומתן (לפי הרדיו) או משהו על זה שאישתו לא רוצה לבוא לארץ (גם אמרו בארץ)
שורה תחתונה, מורחים ומורחים ומורחים ולא חותכים דברים
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8358
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 435 פעמים
- קיבל תודה: 264 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
לא הייתי מתרשם ממה שאנשי הרדיו או התקשורת אומרים, הם ממחזרים כתבות וממציאים דברים.DelPiero כתב: היום, 15:22 הבעיה היא שנירמלו את המצב ולאף אחד כבר אין אנרגיות יותר למועדון הזה
אם הייתה הסטוריה אחרת של התנהלות הייתי מקבל את הטיעונים שלכם שיש זמן ומונדיאל ואין אירופה וכו׳.
אתם יודעים מה הכי מצחיק? שגם השחקן הבלם הפצוע עדיין לא חתם כי רבים עם הקבוצה שלו על 300 אלך יורו משא ומתן (לפי הרדיו) או משהו על זה שאישתו לא רוצה לבוא לארץ (גם אמרו בארץ)
שורה תחתונה, מורחים ומורחים ומורחים ולא חותכים דברים
אני אזכיר לכם שכל אלה גם אמרו שפדראו יוצא למחנה וייבחן שם ובונים עליו לעונה הבאה וכו
אף אחד לא מנסה לשכנע או להציג מצב שבו המועדון מתנהל בצורה תקינה והכל דופק פה.
אני סך הכל ציינתי קודם שכל השוק בארץ תקוע מכל הסיבות שכתבת כולל מלחמה וכו' וכו' וזה לא משהו שמאפיין רק את מכבי חיפה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
כל הנקודות פתיחה של הקבוצות שציינת הרבה יותר טובות משלנו+הם לא סיימו במינוס 30 נק מהמובילהKevinDurant כתב: היום, 13:10לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
היו צריכים להגיע זרים
אבל כמו שאלכס אמר לא רוצים באמת להצליח רוצים שבכר יעוף מהר ושוב חוזר הניגון. אין פה שום מעוף או חשיבה מחוץ לקופסא ואני גם לא מתפלא עם המנכ״ל והבעלים הכושלים והחסרי כריזמה שלנו
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8358
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 435 פעמים
- קיבל תודה: 264 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
גם שב''ש היו במינוס 30 לפני שנתיים הם הביאו את ונטורה בסוף החלון ואת קנגוואה בסוף יולי.greenguy כתב: היום, 16:16כל הנקודות פתיחה של הקבוצות שציינת הרבה יותר טובות משלנו+הם לא סיימו במינוס 30 נק מהמובילהKevinDurant כתב: היום, 13:10לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
היו צריכים להגיע זרים
אבל כמו שאלכס אמר לא רוצים באמת להצליח רוצים שבכר יעוף מהר ושוב חוזר הניגון. אין פה שום מעוף או חשיבה מחוץ לקופסא ואני גם לא מתפלא עם המנכ״ל והבעלים הכושלים והחסרי כריזמה שלנו
אני גם בעד להביא זרים מוקדם אבל בסופו של דבר יישפטו על איכות הזרים שהגיעו ולא על הטיימינג של ההגעה שלהם.
ואגב לגבי הנקודת פתיחה, אני בכלל לא בטוח שנביא נניח יותר שחקנים ממכבי ת''א למרות נק' הפתיחה "העדיפה שלהם"
אני מסכים שבדרך כלל משתמשים בטיעונים האלה כתירוצים אבל באופן עובדתי המלחמה (המערכה האחרונה שהייתה ממש לא מזמן) והמונדיאל פוגעים בהכנות של כולם.
מכבי ת''א מינו מנהל מקצועי מאוחר מאוד שגם הוא בעצמו לא הצליח להביא מאמן "והתפשר" על מילר שהיה פה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
הטענה ש״מוכנות״ אמורה להתבטא בכך שהרכש יגיע מוקדם יותר לא ברורה.
מצד אחד, קבוצה ״מוכנה״ יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל מצד שני יש לה טווח של מועמדים כך שהיא יכולה להמתין למועמד המועדף.
ראינו את זה עם שואו - הקבוצה הייתה מאוד מוכנה אז, חיכתה לכמה מועמדים שלא הגיעו (דיאק ואברג׳יל) והיה לה את שואו כגיבוי.
גם הטעויות שלנו לא היו קשורות לאי מוכנות. נהואל הוא שם שעקבו אחריו ורצו אותו. גם סטיוארט.
מצד אחד, קבוצה ״מוכנה״ יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל מצד שני יש לה טווח של מועמדים כך שהיא יכולה להמתין למועמד המועדף.
ראינו את זה עם שואו - הקבוצה הייתה מאוד מוכנה אז, חיכתה לכמה מועמדים שלא הגיעו (דיאק ואברג׳יל) והיה לה את שואו כגיבוי.
גם הטעויות שלנו לא היו קשורות לאי מוכנות. נהואל הוא שם שעקבו אחריו ורצו אותו. גם סטיוארט.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6556
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 135 פעמים
- קיבל תודה: 99 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אף אחד לא מנרמל. זו פשוט הנורמה.DelPiero כתב: היום, 15:22 הבעיה היא שנירמלו את המצב ולאף אחד כבר אין אנרגיות יותר למועדון הזה
אם הייתה הסטוריה אחרת של התנהלות הייתי מקבל את הטיעונים שלכם שיש זמן ומונדיאל ואין אירופה וכו׳.
אתם יודעים מה הכי מצחיק? שגם השחקן הבלם הפצוע עדיין לא חתם כי רבים עם הקבוצה שלו על 300 אלך יורו משא ומתן (לפי הרדיו) או משהו על זה שאישתו לא רוצה לבוא לארץ (גם אמרו בארץ)
שורה תחתונה, מורחים ומורחים ומורחים ולא חותכים דברים
אני חושב שהמטרה הראשית צריכה להיות השתחררות מחוזים כדי להתחיל את העונה הבאה עם דף נקי ואז אולי להיות תחרותיים בעונת 28/29. אני לא כותב את זה בלעג, אני באמת חושב שזה המסלול האופטימלי כרגע מבחינתנו.
בהקשר הזה, ההחתמה הצפויה של בלקר לא מסמנת טובות. שחקן עם כשירות רעועה שהוא ממילא סימן שאלה מקצועי ועלול בהחלט להוות נטל כלכלי בעונות הבאות ורק להעמיק את הבור.
נערך לאחרונה על ידי HaifaWave ב 28 יוני 2026, 18:33, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6556
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 135 פעמים
- קיבל תודה: 99 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
תלוי איך אתה מגדיר "מוכנות". אני חושב שרוב הפורום מגדיר בצדק מועדון שיש לו מועמדים סגורים וריאליים, במיוחד לאור הנחת המחשבה מבחינתם שהקבוצה בעונה הבאה צריכה להיות תחרותית ולשם כך צריך להחליף חצי מההרכב.ab1729 כתב: היום, 18:21 הטענה ש״מוכנות״ אמורה להתבטא בכך שהרכש יגיע מוקדם יותר לא ברורה.
מצד אחד, קבוצה ״מוכנה״ יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל מצד שני יש לה טווח של מועמדים כך שהיא יכולה להמתין למועמד המועדף.
ראינו את זה עם שואו - הקבוצה הייתה מאוד מוכנה אז, חיכתה לכמה מועמדים שלא הגיעו (דיאק ואברג׳יל) והיה לה את שואו כגיבוי.
גם הטעויות שלנו לא היו קשורות לאי מוכנות. נהואל הוא שם שעקבו אחריו ורצו אותו. גם סטיוארט.
אני אגב חושב שמדובר במועדון חולה שצריך קודם כל לעבור תהליך הבראה - מקצועית וכלכלית.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
איזה תהליך הבראה כלכלי צריך לעבור?HaifaWave כתב: היום, 18:26תלוי איך אתה מגדיר "מוכנות". אני חושב שרוב הפורום מגדיר בצדק מועדון שיש לו מועמדים סגורים וריאליים, במיוחד לאור הנחת המחשבה מבחינתם שהקבוצה בעונה הבאה צריכה להיות תחרותית ולשם כך צריך להחליף חצי מההרכב.ab1729 כתב: היום, 18:21 הטענה ש״מוכנות״ אמורה להתבטא בכך שהרכש יגיע מוקדם יותר לא ברורה.
מצד אחד, קבוצה ״מוכנה״ יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל מצד שני יש לה טווח של מועמדים כך שהיא יכולה להמתין למועמד המועדף.
ראינו את זה עם שואו - הקבוצה הייתה מאוד מוכנה אז, חיכתה לכמה מועמדים שלא הגיעו (דיאק ואברג׳יל) והיה לה את שואו כגיבוי.
גם הטעויות שלנו לא היו קשורות לאי מוכנות. נהואל הוא שם שעקבו אחריו ורצו אותו. גם סטיוארט.
אני אגב חושב שמדובר במועדון חולה שצריך קודם כל לעבור תהליך הבראה - מקצועית וכלכלית.
המועדון הזה יודע להרוויח יפה מאוד למרות הנפילות ברכש
אופטימיות במכבי חיפה
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6556
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 135 פעמים
- קיבל תודה: 99 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
יש פה הרבה חוזים שמהווים נטל כלכלי גדול. תקציב השחקנים במועדון אם אני לא טועה הוא בסביבות ה70 מיליון שקל. מתוך זה בערך 13 מיליון שקל בולעים לך שחקנים לא רצויים.Apoc כתב: היום, 18:30איזה תהליך הבראה כלכלי צריך לעבור?HaifaWave כתב: היום, 18:26תלוי איך אתה מגדיר "מוכנות". אני חושב שרוב הפורום מגדיר בצדק מועדון שיש לו מועמדים סגורים וריאליים, במיוחד לאור הנחת המחשבה מבחינתם שהקבוצה בעונה הבאה צריכה להיות תחרותית ולשם כך צריך להחליף חצי מההרכב.ab1729 כתב: היום, 18:21 הטענה ש״מוכנות״ אמורה להתבטא בכך שהרכש יגיע מוקדם יותר לא ברורה.
מצד אחד, קבוצה ״מוכנה״ יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל מצד שני יש לה טווח של מועמדים כך שהיא יכולה להמתין למועמד המועדף.
ראינו את זה עם שואו - הקבוצה הייתה מאוד מוכנה אז, חיכתה לכמה מועמדים שלא הגיעו (דיאק ואברג׳יל) והיה לה את שואו כגיבוי.
גם הטעויות שלנו לא היו קשורות לאי מוכנות. נהואל הוא שם שעקבו אחריו ורצו אותו. גם סטיוארט.
אני אגב חושב שמדובר במועדון חולה שצריך קודם כל לעבור תהליך הבראה - מקצועית וכלכלית.
המועדון הזה יודע להרוויח יפה מאוד למרות הנפילות ברכש
בנוסף, למיטב זכרוני כדי להיות ב-break even המועדון צריך להיות בשלב בתים אירופי. יכול להיות שאני טועה וזה השתנה מאז.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
בנוגע לBREAK EVEN עם שלב בתים אירופאי אני לא יודע על מה אתה מדבר, יש פה מועדון שמוציא 3.5 מיליון יורו על רכש ומרוויח בממוצע 5 מיליון יורו על מכירות כל קיץ. זה לא שאנחנו קונים פה שחקנים ב3 מיליון יורו ומעלה כל אחד.HaifaWave כתב: היום, 18:36יש פה הרבה חוזים שמהווים נטל כלכלי גדול. תקציב השחקנים במועדון אם אני לא טועה הוא בסביבות ה70 מיליון שקל. מתוך זה בערך 13 מיליון שקל בולעים לך שחקנים לא רצויים.Apoc כתב: היום, 18:30איזה תהליך הבראה כלכלי צריך לעבור?HaifaWave כתב: היום, 18:26
תלוי איך אתה מגדיר "מוכנות". אני חושב שרוב הפורום מגדיר בצדק מועדון שיש לו מועמדים סגורים וריאליים, במיוחד לאור הנחת המחשבה מבחינתם שהקבוצה בעונה הבאה צריכה להיות תחרותית ולשם כך צריך להחליף חצי מההרכב.
אני אגב חושב שמדובר במועדון חולה שצריך קודם כל לעבור תהליך הבראה - מקצועית וכלכלית.
המועדון הזה יודע להרוויח יפה מאוד למרות הנפילות ברכש
בנוסף, למיטב זכרוני כדי להיות ב-break even המועדון צריך להיות בשלב בתים אירופי. יכול להיות שאני טועה וזה השתנה מאז.
ובנוגע לחוזים שמהווים "נטל כלכלי גדול", עם כל הכבוד ל400K של נהואל או ל300 של סברינה, מכירה אחת של חלאילי לנאפולי או קבוצה אחרת ועוד מכירה של עיסאת ואתה מכניס פי 6 ממה שכל אלה ביחד עולים לך.
תסלח לי אם אני לא מתרגש מ13 מיליון שקל שהולכים לאיבוד כשאנחנו עדיין יכולים להסתכל על ה80 מיליון שקל שנכנסו לקופת המועדון בעונת הצ'מפיונס ולא עשו איתם כלום.
אופטימיות במכבי חיפה
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20213
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 30 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אפילו ביחס לזה שההכנה יכולה להתחיל מאוחר יותר בגלל שאין אירופה, אנחנו רואים בינתיים הכנה מביכה, שהתחילה עם המינויים הלא מרשימים בעליל לצוות המקצועי, לאפס שינויים בצוות הרפואי, אפס רכש וכו׳.
נראה שהשנה יותר מכל השנים בעבר, יענקלה סגר את הברז וזה לא עוד בלי להתייחס לעבודה הגרועה של איציק ורפאלוב.
נראה שהשנה יותר מכל השנים בעבר, יענקלה סגר את הברז וזה לא עוד בלי להתייחס לעבודה הגרועה של איציק ורפאלוב.
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5723
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 102 פעמים
- קיבל תודה: 227 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
ההבדל המהותי ממועדונים אחרים, ששם פותחים עונה עם מאמן שמאמינים בו ופה עם מאמן שלא רוצים אותו.
מכבי חיפה לא אירגון. עובדים פה אחד נגד השני וכל אחד מהסה להוכיח את הנקודה הפרטית העקומה שלו.
שוב להערכתי שיחקנו את משחקינו האחרון באירופה תחת שחר.
מכבי חיפה לא אירגון. עובדים פה אחד נגד השני וכל אחד מהסה להוכיח את הנקודה הפרטית העקומה שלו.
שוב להערכתי שיחקנו את משחקינו האחרון באירופה תחת שחר.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20213
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 30 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5723
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 102 פעמים
- קיבל תודה: 227 פעמים
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20213
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 30 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
רשמי.אנו שמחים להודיע על סיכום עם מועדון קרפאטי לבוב מאוקראינה על העברתו של השחקן ברוניניו (ברונו דה סילבה).
השחקן צפוי להצטרף לקבוצה בימים הקרובים (בכפוף לבדיקות רפואיות).
במקביל, סוכמו תנאיו במועדון לשלוש עונות ומיד לאחר השלמת הבדיקות הרפואיות הוא צפוי לחתום ולהצטרף למחנה האימונים בהונגריה.
ברוניניו משחק בתפקיד הקשר הקדמי, בן 26, גדל בברזיל והתפתח באקדמיה של אתלטיקו מיניירו ומגיע כאמור מקרפאטי לבוב אוקראינה.
בּוֹאָה סוֹרְטֶה, ברוניניו!
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20213
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 30 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אין ספק שיש וייבים של נהואל. פרופילים לא רחוקים גם, שחקן שמגיע אחרי עונה ראשונה בקריירה שהוא נותן מספרים סבבה, גיל דומה. מאחל לו שלא יגמור כמוהו.
-
NOSFERATU ZODD
- אלוף המדינה
- הודעות: 2785
- הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
- הודה ל־: 3 פעמים
- קיבל תודה: 20 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אני איתך.
זה רכש קלאסי.
שחקן שרודפים אחריו שנתיים, סיכמו עם המועדון לפני סיכום עם השחקן והוציאו הודעה.
במקרה הטוב נפילה, במקרה הגרוע עושה להם ויברח טייק 482
