דף 60 מתוך 61

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 07 מאי 2026, 08:39
על ידי lemmacantor
להיפך זה טוב שהמניה בירידה. עדיף שנתרסק לחלוטין עד שהוא מתפגר. יהיה יותר קל למכור.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 07 מאי 2026, 09:55
על ידי Adi81
הליקוק שהוא מקבל בתקשורת גורם לי אי נוחות ברקטום

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 22:36
על ידי MH13 TILL I DIE
תזכורת שהוא עדיין לא מכר את מכבי חיפה!

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 21:16
על ידי DelPiero
יענקלךךךךך

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 21:36
על ידי ToniKroos
לא יכולים בלעדייך! תודה לכבוד הנשיא שנשאר פה 40 שנה!

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 22:29
על ידי Smile
בלעדיך אין מכבי
נראה שבקרוב בזכותך גם לא תהיה

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 22:35
על ידי MH13 TILL I DIE
תזכורת שהוא עדיין לא מכר את מכבי חיפה!

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 22:35
על ידי MH13 TILL I DIE
Smile כתב: 13 מאי 2026, 22:29 בלעדיך אין מכבי
נראה שבקרוב בזכותך גם לא תהיה
בלעדיו יש גם יש מכבי

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 22:37
על ידי Daniel123
הניהול שלו גמר את המועדון הזה.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 22:44
על ידי lemmacantor
Smile כתב: 13 מאי 2026, 22:29 בלעדיך אין מכבי
נראה שבקרוב בזכותך גם לא תהיה
במציאות בזכותו אין ובלעדיו דווקא תהיה.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 23:33
על ידי Smile
MH13 TILL I DIE כתב: 13 מאי 2026, 22:35
Smile כתב: 13 מאי 2026, 22:29 בלעדיך אין מכבי
נראה שבקרוב בזכותך גם לא תהיה
בלעדיו יש גם יש מכבי
זה היה בציניות על כל הלקקנים בתקשורת למי שלא הבין

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 13 מאי 2026, 23:41
על ידי Kandaurov
הפך אותנו להפועל של ניסנוב.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 10:39
על ידי lemmacantor
היום נזכרתי שביום ההוא לפני 16 שנים הספסל שלנו היה אדרי, מימון, כאלב, זגורי, כליבאת וסלליך. אפילו לא 7 שחקנים.

ואני מזכיר שזו עונה של הכנסות פסיכיות מאלופות. בעונה הזו נולדה התקופה השחורה. מה נעשה בלי בעלים שיודע להשקיע רק בכשלון? מה?

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 10:44
על ידי KevinDurant
lemmacantor כתב: 15 מאי 2026, 10:39 היום נזכרתי שביום ההוא לפני 16 שנים הספסל שלנו היה אדרי, מימון, כאלב, זגורי, כליבאת וסלליך. אפילו לא 7 שחקנים.

ואני מזכיר שזו עונה של הכנסות פסיכיות מאלופות. בעונה הזו נולדה התקופה השחורה. מה נעשה בלי בעלים שיודע להשקיע רק בכשלון? מה?
עם סמי עופר וההכנסות מהקהל שלנו גם בעלים שלא יכניס שקל יעשה עבודה יותר טובה ממנו.

התקציב של מכבי חיפה בלי הזרמת בעלים יותר גדול מכל התקציבים בליגה למעט מכבי ת''א.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 14:05
על ידי hezildo
lemmacantor כתב: 15 מאי 2026, 10:39 היום נזכרתי שביום ההוא לפני 16 שנים הספסל שלנו היה אדרי, מימון, כאלב, זגורי, כליבאת וסלליך. אפילו לא 7 שחקנים.

ואני מזכיר שזו עונה של הכנסות פסיכיות מאלופות. בעונה הזו נולדה התקופה השחורה. מה נעשה בלי בעלים שיודע להשקיע רק בכשלון? מה?
גם אז הפצועים היו בגלל בכר?

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 15:33
על ידי greenguy
הבעלים הכי חלש יהיר וחסר מעוף שקיים. חייב לפנות את הכסא הוא כבר מביך את עצמו

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 17:15
על ידי lemmacantor
hezildo כתב: 15 מאי 2026, 14:05
lemmacantor כתב: 15 מאי 2026, 10:39 היום נזכרתי שביום ההוא לפני 16 שנים הספסל שלנו היה אדרי, מימון, כאלב, זגורי, כליבאת וסלליך. אפילו לא 7 שחקנים.

ואני מזכיר שזו עונה של הכנסות פסיכיות מאלופות. בעונה הזו נולדה התקופה השחורה. מה נעשה בלי בעלים שיודע להשקיע רק בכשלון? מה?
גם אז הפצועים היו בגלל בכר?
כן הוא נכנס בהם בתור מגן ק"ש.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 12:47
על ידי lemmacantor
https://www.ynet.co.il/articles/mobile/ ... 28,00.html

השבוע מלאו 25 שנה לחגיגות שחר עם הקבוצה האהודה עליו באמת.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 19:59
על ידי KevinDurant
עצוב לראות מה עשית לקבוצה שלפני 3 שנים זכתה באליפות שלישית ברצף עם ליגת האלופות במקביל.

לא האמנו שנחזור שוב ללופ הזה.

תשחרר

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 20:00
על ידי lemmacantor
למה לא האמנת? כבר 4 חודשים לפני האליפות הוא בדיוק החל את התהליך חזרה לתקופה שחורה. לפי הספר.
חלאילי קצת דחה את זה.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 20:58
על ידי KevinDurant
lemmacantor כתב: 16 מאי 2026, 20:00 למה לא האמנת? כבר 4 חודשים לפני האליפות הוא בדיוק החל את התהליך חזרה לתקופה שחורה. לפי הספר.
חלאילי קצת דחה את זה.
חשבתי שהצליחו לייצר איזה מערכת או מתכון מינימלי שלפחות ההתרסקות לא תהיה כזאת גדולה ומהירה.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 22:45
על ידי MH13 TILL I DIE
תזכורת שהוא עדיין לא מכר את מכבי חיפה!

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 22:46
על ידי MH13 TILL I DIE
lemmacantor כתב: 16 מאי 2026, 12:47 https://www.ynet.co.il/articles/mobile/ ... 28,00.html

השבוע מלאו 25 שנה לחגיגות שחר עם הקבוצה האהודה עליו באמת.
חבל שלא הלך כבר אז.
חבל שבכלל קנה מלכתחילה.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 22:50
על ידי ירוק רפואי
אסור לעצור עם המחאה, הפעם עד הסוף
מגיע לנו בעלים עם חזון,שאיפות ובעיקר עם רצון להצליח ולקדם את הפוטנציאל המטורף של המועדון הזה
יעקב שחרר אותנו

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 17 מאי 2026, 00:45
על ידי lemmacantor
KevinDurant כתב: 16 מאי 2026, 20:58
lemmacantor כתב: 16 מאי 2026, 20:00 למה לא האמנת? כבר 4 חודשים לפני האליפות הוא בדיוק החל את התהליך חזרה לתקופה שחורה. לפי הספר.
חלאילי קצת דחה את זה.
חשבתי שהצליחו לייצר איזה מערכת או מתכון מינימלי שלפחות ההתרסקות לא תהיה כזאת גדולה ומהירה.
ברגע שיש החלטה ניהולית בראש המערכת וברגע שלראש המערכת נוח יותר במצב של כאוס כי כל הזרקורים עליו והוא חייב להתערב, אז לא משנה מה ההיררכיה במועדון.
חוץ מזה כך את מסיבת העיתונאים מיד אחרי החגיגות אליפות. התחיל למלמל נשקיע שם ולא פה. מי מדבר ככה? ההשקעה היא אמורה להיות בכללי בהמשכיות של ההצלחה.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 19 מאי 2026, 01:14
על ידי Shocking4U
‏אני חושב שהאמירות ההזויות, המנותקות, מלאות ההיבריס ובמקביל לבוסריות טהורה שוב הוכיחו מעל כל צל של ספק שהבעלות וההנהלה הנוכחית לא יכולים להצעיד את מכבי חיפה קדימה והם לא כשירים לנהל את המועדון הזה. חוץ מלגנוב אליפות או שתיים פער בעשור במידה והמון דברים יתחברו + קבלת החלטות לא טובה אצל היריבות לא נוכל להיות תחרותיים.

יחסי הכוחות בכדורגל הישראלי משתנים, הכניסה של ספרא והחזרה של הפועל תל אביב לקדמת הבמה, בית״ר שמנוהלת מקצועית נכון ובאר שבע שחזרה להיות פקטור ברגע שאלונה החליטה שוב להשקיע כספים וכמובן הצהבת שתמיד יהיו הצהבת, אם לא נפעל נוכל בקלות להפוך להיות הקבוצה החמישית בטיבה בישראל באופן קבע כשאין לנו אף ישראלי מוביל או שחקן משמעותי בנבחרת ישראל. תבדילו בין גודל מועדון למצב נוכחי של קבוצה, אנחנו מתקרבים למצב שהיינו בו בעשור השחור שאף ישראלי לא רוצה להגיע לכאן ומעדיף להגיע לבאר שבע, צהבת, בית״ר ועכשיו גם הפועל לפנינו כדי לא לשקוע בחרא פה.

‏לצערי גם אחרי עונת שפל חסרת תקדים יש אפס הסקת מסקנות, אפס צניעות של הנוגעים בדבר ואין שום כוונה אמיתית לתקן או להבריא את מכבי חיפה.

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 19 מאי 2026, 02:21
על ידי ToniKroos
לא כשיר בעליל
לך

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 19 מאי 2026, 22:29
על ידי MH13 TILL I DIE
תזכורת שהוא עדיין לא מכר את מכבי חיפה!

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 19 מאי 2026, 23:00
על ידי ירוק רפואי
דיקטטור שבטוח שאסור לעבור עליו ביקורת

Re: הנשיא יעקב שחר - נושא רשמי

נשלח: 19 מאי 2026, 23:09
על ידי lemmacantor
יום שחור למשפחת שחר. יום שמח לאוהדי מכבי חיפה.