דף 2 מתוך 3

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 22:37
על ידי Daniel123
מרגיש שהוא משחק בבוגרים כבר 2 עונות.
משחק בוגר, אחראי וחכם.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 22:37
על ידי רק מכבי
היה אדיר היום. שאפו גדול

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 22:43
על ידי hezildo
עשה חיים קשים לאצילי. מצוין.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 22:44
על ידי כובע קש
הגנתית הוא טופ. גם התקפית היום היה טוב

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 22:49
על ידי Smile
שחקן צעיר שמראה שיפור ביכולת ממשחק למשחק.
נותר רק לקוות שהמגמה הזאת תמשיך והרווחנו אחלה מגן לעונות הבאות, אלא אם במועדון שוב יחליטו לעשות לנו פיינגולד

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 23:29
על ידי ירוק רפואי
יופי של שחקן לא צריך להביא מגן זר בעונה הבאה

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 23:55
על ידי ברק.י
בדרך להיות שחקן ששווה חולצה.
משמח שהיום הביא את היכולות ההתקפיות שלו בצורה טובה.
זה בונה ביטחון.

אני מקווה מאד שהמועדון לא ימהר למכור אותו ואת רטנר.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 10:06
על ידי KevinDurant
המשחקים האחרונים משחקים לו לידיים.

שמים דגש על המשחק ההגנה הטוב מאוד שלו לעומת משחקים מול הקטנות שהדגישו את המשחק ההתקפי שלו

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 10:12
על ידי onn
שחקן שחקן. בנוי מעולה, הגנתית נהדר, התקפית מתחיל להראות ניצוצות, והכי חשוב אופי וביטחון. מניה בטוחה לעונה הבאה

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 11:19
על ידי DelPiero
גרף שיפור תמידי = נראה מבטיח

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 12:22
על ידי Smile
תמונה

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 13:08
על ידי Kandaurov
אחלה ינון. רק שימשיך ככה!
אגב, אחרי פיינגולד ופיינגזיכט, אין עוד איזה פיינ משהו בנוער עם פוטנציאל? :)

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 13:30
על ידי benrey
Kandaurov כתב: 10 מאי 2026, 13:08 אחלה ינון. רק שימשיך ככה!
אגב, אחרי פיינגולד ופיינגזיכט, אין עוד איזה פיינ משהו בנוער עם פוטנציאל? :)
פיינגולד פייגנזיט שטייפמן גרימברג רוטנר בבוגרת
חג׳ג׳,אלימלך, בן שימול, ולוי לבית״ר
צירוף מקרים? או מודל עסקי של יעקב שוכטוביץ?

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 14:09
על ידי רק מכבי
אגב, מוצהב ולא ישחק במשחק הבא.
שובו של סייף לעמדת מגן שמאל? גולדברג כמגן? 3 בלמים?
לברק הפתרונים..

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 20:59
על ידי ברק.י
benrey כתב: 10 מאי 2026, 13:30
Kandaurov כתב: 10 מאי 2026, 13:08 אחלה ינון. רק שימשיך ככה!
אגב, אחרי פיינגולד ופיינגזיכט, אין עוד איזה פיינ משהו בנוער עם פוטנציאל? :)
פיינגולד פייגנזיט שטייפמן גרימברג רוטנר בבוגרת
חג׳ג׳,אלימלך, בן שימול, ולוי לבית״ר
צירוף מקרים? או מודל עסקי של יעקב שוכטוביץ?
העונה גבאי ודרזי קיבלו קרדיט בבוגרים גם.
מה שכן, אני תוהה לעצמי איפה כל השחקנים הערבים שהיו אצלנו בעבר במחלקות הנוער.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 17 מאי 2026, 00:31
על ידי ברק.י
התראיין יפה היום בסוף המשחק.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 23 מאי 2026, 21:22
על ידי KevinDurant
עצוב מאוד

נראה כמו ספק צולבת

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 23 מאי 2026, 21:32
על ידי ירוק רפואי
מועדון מקולל

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 23 מאי 2026, 22:07
על ידי ברק.י
מכל הפציעות, זו אולי מה גרועה ביותר שיכלה לבוא עלינו.

עצוב מאד עבורו.
החלמה מהירה ומלאה.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 23 מאי 2026, 22:08
על ידי HaifaWave
אומרים שזו פגיעה יבשה בברך.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 23 מאי 2026, 22:09
על ידי Daniel123
HaifaWave כתב: 23 מאי 2026, 22:08 אומרים שזו פגיעה יבשה בברך.
יופי שמח לשמוע, נקווה שזו האבחנה הנכונה ולא נתעורר מחר חס וחלילה לחדשות אחרות.
אמן אמן אמן.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 23 מאי 2026, 22:15
על ידי Smile
מכה יבשה
הכל טוב

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 25 מאי 2026, 18:37
על ידי כובע קש
מה עם הבדיקות שלו? יעדכנו אותנו מתישהו?

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 25 מאי 2026, 21:48
על ידי HaifaWave
כובע קש כתב: 25 מאי 2026, 18:37 מה עם הבדיקות שלו? יעדכנו אותנו מתישהו?
בצפון קוריאה שומרים את הנתינים בערפל.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 25 מאי 2026, 23:24
על ידי Smile
במקרה שלו יהיה קל לדעת אם מסתירים - נראה אם הוא מוזמן לנבחרת או לא.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 26 מאי 2026, 13:59
על ידי Daniel123
Smile כתב: 25 מאי 2026, 23:24 במקרה שלו יהיה קל לדעת אם מסתירים - נראה אם הוא מוזמן לנבחרת או לא.
לא מוזמן.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 26 מאי 2026, 17:12
על ידי כובע קש
קרע מלא ברצועה הצולבת.
העיקר בסיום המשחק רצו לספר שזה לא חמור. בני זונות.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 26 מאי 2026, 17:15
על ידי Shocking4U
המועדון תדרך מספר פעמים מאז שהפציעה שלו לא חמורה כמו שחשבו ושרופא הקבוצה שלל שמדובר בקרע בצולבת.
עוד תזכורת לכך שמדובר בצוות הרפואי הגרוע במדינה, העיקר אחרי זה ידברו על דרור שמשון.

החלמה מהירה לפיינגזיכט, כמה חבל על שחקן שהראה מלא פוטנציאל.

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 26 מאי 2026, 17:15
על ידי greenguy
קרע מלא לא יאמן רק אצלנו שחקנים גומרים קריירה לפני שהיא התחילה. מסכן הילד. חבל חבל עכשיו צריך למצוא מגן שמאלי.
שניהם עם צולבת לא?

Re: ינון פיינגזיכט - נושא רשמי

נשלח: 26 מאי 2026, 17:19
על ידי ברק.י
ברק.י כתב: 23 מאי 2026, 22:07 מכל הפציעות, זו אולי מה גרועה ביותר שיכלה לבוא עלינו.

עצוב מאד עבורו.
החלמה מהירה ומלאה.
כאמור.
מצער שמצפייה לקבל שחקן הרכב וקפטן עתידי פוטנציאלי מהעונה הקרובה איתו הכל מתהפך ונצטרך להביא מגן שמאלי שיכול לתפוס הרכב. מעבר לזה, עולה השאלה מה יעשו בטווח הרחוק עם עומס המגנים השמאליים שעלול להיות פה.