Re: סדריק דון - נושא רשמי
נשלח: 08 מאי 2026, 13:39
מה פתאום בוז
מקווה שינעל בקרוב - הוא לא מתאים
מקווה שינעל בקרוב - הוא לא מתאים
בדיוק בגלל שהוא ילד צעיר הוא לא היה צריך להגיע לכאן. חסר לנו ילדים צעירים כרגע במכבי חיפה? אני לא צריך להביא עוד זר צעיר, רוצה זר שמשדרג אותי. והוא כרגע לא משדרג אותך באף עמדה.רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 22:51 שוכחים שבסוף הוא ילד צעיר. לראשונה ייצא מהחחמה של הפועל ירושלים.
ציפיתי ממנו ליותר, אבל ייתכן וצריכים להיות יותר סלחניים איתו.
היום היה אולי המשחק הכי טוב שלו עד שנפצע.
יצטרכו למצוא את המקום והמיקום שבו הוא הכי משמעותי. אני לא בטוח שמישהו סגור על זה.
תודה רבה.Shocking4U כתב: 09 מאי 2026, 22:57בדיוק בגלל שהוא ילד צעיר הוא לא היה צריך להגיע לכאן. חסר לנו ילדים צעירים כרגע במכבי חיפה? אני לא צריך להביא עוד זר צעיר, רוצה זר שמשדרג אותי. והוא כרגע לא משדרג אותך באף עמדה.רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 22:51 שוכחים שבסוף הוא ילד צעיר. לראשונה ייצא מהחחמה של הפועל ירושלים.
ציפיתי ממנו ליותר, אבל ייתכן וצריכים להיות יותר סלחניים איתו.
היום היה אולי המשחק הכי טוב שלו עד שנפצע.
יצטרכו למצוא את המקום והמיקום שבו הוא הכי משמעותי. אני לא בטוח שמישהו סגור על זה.
בעולם של 8 זרים אני חי איתו בשלוםShocking4U כתב: 09 מאי 2026, 22:57בדיוק בגלל שהוא ילד צעיר הוא לא היה צריך להגיע לכאן. חסר לנו ילדים צעירים כרגע במכבי חיפה? אני לא צריך להביא עוד זר צעיר, רוצה זר שמשדרג אותי. והוא כרגע לא משדרג אותך באף עמדה.רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 22:51 שוכחים שבסוף הוא ילד צעיר. לראשונה ייצא מהחחמה של הפועל ירושלים.
ציפיתי ממנו ליותר, אבל ייתכן וצריכים להיות יותר סלחניים איתו.
היום היה אולי המשחק הכי טוב שלו עד שנפצע.
יצטרכו למצוא את המקום והמיקום שבו הוא הכי משמעותי. אני לא בטוח שמישהו סגור על זה.
אני נוטה להאמין שהביאו אותו בכלל הפוטנציאל לאזרח אותו בקרוב, כי בתור ישראלי הוא בהחלט שווה סגל.Shocking4U כתב: 09 מאי 2026, 22:57בדיוק בגלל שהוא ילד צעיר הוא לא היה צריך להגיע לכאן. חסר לנו ילדים צעירים כרגע במכבי חיפה? אני לא צריך להביא עוד זר צעיר, רוצה זר שמשדרג אותי. והוא כרגע לא משדרג אותך באף עמדה.רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 22:51 שוכחים שבסוף הוא ילד צעיר. לראשונה ייצא מהחחמה של הפועל ירושלים.
ציפיתי ממנו ליותר, אבל ייתכן וצריכים להיות יותר סלחניים איתו.
היום היה אולי המשחק הכי טוב שלו עד שנפצע.
יצטרכו למצוא את המקום והמיקום שבו הוא הכי משמעותי. אני לא בטוח שמישהו סגור על זה.