דף 25 מתוך 25
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 09:10
על ידי greenguy
מביאים חבר לבנסון השבורים האלה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 09:13
על ידי Kozmo
מביאים שחקן פצוע בשביל להגיד הנה, רואים שדרור שמשון לא הבעיה? אפשר להחזיר את דרור לתפקיד בבוגרים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 09:15
על ידי HaifaWave
היו לנו פה שחקנים שבורים עם רזומה טוב, היו לנו שחקנים שלמים עם רזומה פחות טוב, לא חושב שאי פעם היה לנו גם וגם.
אגב, מישהו יודע אם הפציעה שלו בקרסול בעונה שעברה זה באותו קרסול של הניתוח עונה קודם?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 09:21
על ידי hezildo
בלם עם פציעות עבר, מתאים ל DNA של המועדון.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 09:42
על ידי ברק.י
כפ״ס מודיעה על המושאל הראשון לעונה - שראל כהן.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 09:47
על ידי Ganjot
נותנים לרפאלוב החסר מושג עוד עונה, ואז בסוף שנה לא יבינו איך אנחנו בפלייאוף התחתון.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 11:20
על ידי DelPiero
די נו זה חייב להיות הטרלה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 11:49
על ידי lemmacantor
Kozmo כתב: אתמול, 09:13
מביאים שחקן פצוע בשביל להגיד הנה, רואים שדרור שמשון לא הבעיה? אפשר להחזיר את דרור לתפקיד בבוגרים
זה יהיה מאוד שחר. זו מהות בעלותו.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 11:58
על ידי כובע קש
אחרי פדראו הם הבינו שעדיף להביא אותם כבר פצועים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 12:16
על ידי כרמליסט ירוק
ליגה שלישית זה יפה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 12:22
על ידי Shocking4U
https://www.transfermarkt.com/gilson-be ... ler/820252
הצעתי אותו כבר בשנה שעברה אבל לא הייתי סגור על זה שהוא יהודי ועכשיו קיבלנו את האישור שהוא אכן יהודי.
משחק עם נבחרת כף ורדה במונדיאל ובאקרון בליגה הרוסית. 6 שערים בליגה הרוסית בעונה האחרונה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 13:01
על ידי NOSFERATU ZODD
שחקן פצוע ליגה שלישית באנגליה שמחכים לתשובה ממנו אם רוצה לבוא לשחק פה.
בדיחה של רפאלוב.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 13:13
על ידי Shocking4U
השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 13:26
על ידי Daniel123
Shocking4U כתב: אתמול, 13:13
השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
איזה שחקן שובר שיוויון יש לך בעמדות האלו?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 13:29
על ידי כובע קש
Shocking4U כתב: אתמול, 13:13
השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
אם השם עלה בכל האתרים והוא לא סגור/בדרך לסגירה אז זה שם שעלה ונפל
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 13:43
על ידי רק מכבי
כל האתרים בארץ מתבססים על הדיווח הזה:
https://t.co/kIrUSLykGW
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 14:53
על ידי רק מכבי
מבדיקה: כריסטנסן זאת חרטא סוכנית. אפשר להתקדם.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 16:05
על ידי KevinDurant
בנוגע לבאלקר, הגיליון פציעות שלו יותר מטריד אותי מזה שהוא משחק בליגה השלישית באנגליה.
זה ליגה קשוחה ופיזית ובנוסף לזה הוא גם מהיר מאוד וראינו שהפרופילים האלה של הבלמים בליגה הולכים (קרבאלי, סק).
זה שהקבוצה ירדה ליגה בזמן שהוא היה פצוע זה לא "אשמתו"
אני עדיין לא חושב שהוא יגיע אגב
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 17:49
על ידי greenguy
רק מכבי כתב: אתמול, 14:53
מבדיקה: כריסטנסן זאת חרטא סוכנית. אפשר להתקדם.
נו ברור שחקנים טובים לא באמת מועמדים לפה רק פצועים קשה
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 17:58
על ידי NOSFERATU ZODD
רק מכבי כתב: אתמול, 14:53
מבדיקה: כריסטנסן זאת חרטא סוכנית. אפשר להתקדם.
חבל שהפצוע מסורינאם לא חרטא.
כנראה ליאור אלרגי לשחקנים בריאים.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 19:14
על ידי ברק.י
לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.
העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 20:19
על ידי רק מכבי
ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 20:28
על ידי benrey
ברק.י כתב: אתמול, 19:14
לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אסור לנרמל את זה.
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה

ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 20:44
על ידי HaifaWave
אין לנו את הפריוויליגיה ליפול עם זרים. כל שחקן שניפול איתו יגדיל את הנטל העצום ממילא.
אם רוציפ להשקיע יותר כסף בעמדות התקפה אז שלא יביאו יותר משני שחקנים ונשחק בעמדות אחרות עם שחקנים מהנוער או משהו כזה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 20:52
על ידי ברק.י
benrey כתב: אתמול, 20:28
ברק.י כתב: אתמול, 19:14
לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אסור לנרמל את זה.
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה

ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
מסכים עם הכל. זה לא סותר את זה שהחשיבה שלהם מובנת.
לגבי עניין המנטורינג, לא יודע מה אופיו של השחקן. יכול להיות שזה דווקא מה שגרם להם לבחור בו על פני מועמדים אחרים בפרופיל דומה. אין לי מושג.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 20:52
על ידי greenguy
רק מכבי כתב: אתמול, 20:19
ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
מזכיר לי את רוקאביצה. מקווה שיתפתח לשחקן מסוג שחקן ויחזור מהדלת הראשית
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 21:05
על ידי Hulk
מאוד לא אוהב את ההחתמה של הבלם
אני בדעת מיעוט פה אבל חושב שיש פה המון המון שחקנים מוכשרים ומאוד מאמין בצעירים
אם מביאים בלם ברמה של דילן ועוד 10 ש70% משרי ביכולות יש פה סגל לאליפות
לכן לא מבין את מה מביאים בינוניים שסיכוי טוב שבקיץ הבא יחפשו להיפטר ממנו
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 21:22
על ידי ברק.י
רק מכבי כתב: אתמול, 20:19
ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
לא בהכרח חולק עלייך, אבל תוהה - מי היה שחקן הנוער האחרון שבעונת הבוגרים הראשונה שלו הושאל לליגת העל והצליח להשתלב פה אם מוציאים את ירין לוי שצפוי לחזור?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 22 יוני 2026, 21:33
על ידי DelPiero
benrey כתב: אתמול, 20:28
ברק.י כתב: אתמול, 19:14
לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אסור לנרמל את זה.
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה

ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
לא הבנתי זה סגור כאילו ?
וזה כבר מנורמל ממזמן
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 23 יוני 2026, 00:46
על ידי Apoc
ברק.י כתב: אתמול, 19:14
לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.
העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
אוי ואבוי חישובים כלכליים ודקות לצעירים ושטויות כאלה. ככה עושים פלייאוף תחתון.
אחרי שסק עזב ופדראו יצטרף וכנראה גם עיסאת יימכר, צריך בלם זר אכזר ברמה הכי גבוהה שיש לצד גולדברג/אמיר/שטייפמן בשביל שיהיה פה הגנה נורמלית.
לא פחות ממישהו ברמה של פריים סק או פלאניץ'.