דף 26 מתוך 26

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 14:04
על ידי NOSFERATU ZODD
אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 14:06
על ידי lemmacantor
NOSFERATU ZODD כתב: אתמול, 14:04 אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
מוג'תבה חמנאי?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 14:12
על ידי tago064
NOSFERATU ZODD כתב: אתמול, 14:04 אם באלקר זה המועמד המוביל אני מפחד לדעת מי המועמד הבא אחריו.
בטח אנדרסון ווסט

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 19:52
על ידי benrey
איזה שעמום

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 23 יוני 2026, 19:56
על ידי HaifaWave
Apoc כתב: אתמול, 00:46
ברק.י כתב: 22 יוני 2026, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.

העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
אוי ואבוי חישובים כלכליים ודקות לצעירים ושטויות כאלה. ככה עושים פלייאוף תחתון.

אחרי שסק עזב ופדראו יצטרף וכנראה גם עיסאת יימכר, צריך בלם זר אכזר ברמה הכי גבוהה שיש לצד גולדברג/אמיר/שטייפמן בשביל שיהיה פה הגנה נורמלית.
לא פחות ממישהו ברמה של פריים סק או פלאניץ'.
החישובים האלה יעלו להם בשנה הבאה בעוד שחקן שצריך להיפטר ממנו. אין לנו את הלוקסוס לזה. או שיביאו שחקנים עם סיכויי הצלחה גבוהים או שלא יביאו כלום.