Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נשלח: 28 יוני 2026, 11:31
התוכנית היא שבכר לא יגיע לחגים
לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
יש חלקים בפאזל שדורשים זמן: להיפטר מחוזים כדי להבין כמה מהתקציב מתפנה, לבחון את המושאלים באימונים ואולי גם להמתין לשחקנים שבגלל המונדיאל קשה להביא כרגע.greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
לכל הארבעה יש סגל חזק יותר על הנייר והם אשכרה נלחמו על משהו עד סיום העונה, אנחנו בים כבר מחודש ינואר, איזו מן השוואה מקוממת זאת? חוץ מזה אני שומע כבר שנתיים שב"ש תאבד את קנגאווה וונטורה ואז הם יהיו אמצע טבלה, בפועל הם עדיין שם. בית"ר מחזיקה בשני הישראלים הכי טובים בליגה חוץ מדור פרץ וכל דבר שיוסיפו זה רק חיזוק. מכבי תל אביב אחרי הבלבולי מוח עדיין השאירה את דור פרץ. והפועל תל אביב אני מניח תתחזק בשחקן זר בסכום גבוה במקום לואיזו.KevinDurant כתב: היום, 13:10לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
את החלק הראשון שכתבת אני לא מקבל: הדבר החיובי היחיד מעונה רעה זה שאתה יכול להתחיל את ההכנות לעונה הבאה מוקדם, ונראה שלא עשו כלום פשוט כלום. סיפורים על דורש זמן זה מתאים למכבי פ"ת שלא שואפת לשום דבר מלבד. את הסיפורים האלה על המונדיאל אתה יכול לספר רק לפראיירים וטיפשים. ממהכה כשברור לכל ש-90% מהסגל הוא בינוני, פתאום התוכניות הן להחתים בסך הכל שלושה זרים זה מביך. אני פשוט שונא את ההנהלה העלובה הזאת. הדבר היחידי שמעניין אותם זה למכור מנויים, לא הצלחה ולא כלום. אחרי עונה נוראית, עושים בסך הכל שינויים מינוריים פתאום כולם יהפכו לשחקני על וחלק מהאוהדים קונים את זה, זה פשוט מביך בעיניי. שום דבר חיובי אי אפשר להגיד על ההתנהלות הזאת, לא פינצטה ולא בטיח.ברק.י כתב: היום, 13:17יש חלקים בפאזל שדורשים זמן: להיפטר מחוזים כדי להבין כמה מהתקציב מתפנה, לבחון את המושאלים באימונים ואולי גם להמתין לשחקנים שבגלל המונדיאל קשה להביא כרגע.greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ולצד כל אלו, לא ברור איך אין צעד אחד שהושלם (מלבד החתמת מרדכי) ואיך הדיבור היחיד בנוגע לתכניות הרכש נוגע לבלם ו-10 זרים.
נדמה שאחרי העונה המבישה שחווינו, המועדון פשוט לא רוצה לשנות דברים. כל גורמי המעטפת הרחבה נשארו בתפקידם, בצוות המקצועי כמעט שלא נעשו שינויים ובקרב השחקנים בונים בעיקר על הקיים. גם אם כל החלטה בנפרד יכולה להתקבל, כשמרכיבים את התמונה המלאה קשה להאמין שמשהו יהיה שונה העונה. יש מעט שינויים ואיפה שיש, מתנוססים סימני שאלה לגבי היכולת המקצועית שתהיה לקבוצה.
על מה הפועל ת''א נלחמה בעונה שעברה?tago064 כתב: היום, 13:18לכל הארבעה יש סגל חזק יותר על הנייר והם אשכרה נלחמו על משהו עד סיום העונה, אנחנו בים כבר מחודש ינואר, איזו מן השוואה מקוממת זאת? חוץ מזה אני שומע כבר שנתיים שב"ש תאבד את קנגאווה וונטורה ואז הם יהיו אמצע טבלה, בפועל הם עדיין שם. בית"ר מחזיקה בשני הישראלים הכי טובים בליגה חוץ מדור פרץ וכל דבר שיוסיפו זה רק חיזוק. מכבי תל אביב אחרי הבלבולי מוח עדיין השאירה את דור פרץ. והפועל תל אביב אני מניח תתחזק בשחקן זר בסכום גבוה במקום לואיזו.KevinDurant כתב: היום, 13:10לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
ואתה מה? מה אתה רואה שמגיע לפה לחזק את הקבוצה? אתה רואה בכלל משהו חיובי באופק? וואו ירין לוי ויאיר מרדכי זה חיזוק מרשים בעינך? ירין לוי בכלל שחקן שלך, אני רק מזכיר. אין שום דבר חיובי בהתנהלות עד עכשיו ואנחנו מתחילים את העונה כקבוצה החמישית בטיבה, אז להגיד שיש סטטוס קוו זה די דבילי בעיניי ולא נותן כלום. מציע שתסתכל גם על מקום חמישי, כי דווקא נתניה שמתחתיך נותנת עבודה עד עכשיו ולא אתפלא אם היא תעבור אותנו במצב הנוכחי.
נלחמת איתם על מקום רביעי לא? עד שלב מסוים, חוץ מזה מדובר בקבוצה שעלתה ליגה עם שאיפות נמוכות ממך, אבל התנהלות חיובית יותר. הם הביאו איזה עשרה שחקנים שנה שעברה. סבבה לואיזו הגיע מאוחר, אבל הם הביאו את קרייב בשלב מוקדם שזה זר שהייתי לוקח אלינו, קשר נבחרת בולגריה בהעברה של חצי מיליון יורו והביאו עוד איזה שני ברזילאים שהתבררו כבינגו, אבל זה בדיעבד. מאיימבו שהיה די יציב אצל הסרדינים. אתה הבאת שחקנים עם רזומה הרבה פחות מרשים ונפלת בהם.KevinDurant כתב: היום, 13:29על מה הפועל ת''א נלחמה בעונה שעברה?tago064 כתב: היום, 13:18לכל הארבעה יש סגל חזק יותר על הנייר והם אשכרה נלחמו על משהו עד סיום העונה, אנחנו בים כבר מחודש ינואר, איזו מן השוואה מקוממת זאת? חוץ מזה אני שומע כבר שנתיים שב"ש תאבד את קנגאווה וונטורה ואז הם יהיו אמצע טבלה, בפועל הם עדיין שם. בית"ר מחזיקה בשני הישראלים הכי טובים בליגה חוץ מדור פרץ וכל דבר שיוסיפו זה רק חיזוק. מכבי תל אביב אחרי הבלבולי מוח עדיין השאירה את דור פרץ. והפועל תל אביב אני מניח תתחזק בשחקן זר בסכום גבוה במקום לואיזו.KevinDurant כתב: היום, 13:10
לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
ואתה מה? מה אתה רואה שמגיע לפה לחזק את הקבוצה? אתה רואה בכלל משהו חיובי באופק? וואו ירין לוי ויאיר מרדכי זה חיזוק מרשים בעינך? ירין לוי בכלל שחקן שלך, אני רק מזכיר. אין שום דבר חיובי בהתנהלות עד עכשיו ואנחנו מתחילים את העונה כקבוצה החמישית בטיבה, אז להגיד שיש סטטוס קוו זה די דבילי בעיניי ולא נותן כלום. מציע שתסתכל גם על מקום חמישי, כי דווקא נתניה שמתחתיך נותנת עבודה עד עכשיו ולא אתפלא אם היא תעבור אותנו במצב הנוכחי.
גם אני מניח שמכבי חיפה תתחזק בשחקנים זרים עד סוף החלון.
*עובדתית*, אף קבוצת צמרת לא הביאה זר לכדורגל הישראלי עד עכשיו, לא רק מכבי חיפה.
זה שלמכבי חיפה יש יותר עבודה זה נכון, אבל למכבי חיפה יש "יתרון" שהיא לא מתחרה באירופה ויש לה יותר "זמן" לקבל החלטות ולהביא זרים.
בשורה התחתונה צריך להביא שחקנים טובים, כמובן שעדיף מוקדם, אבל בסוף נשפטים על פי האיכות של השחקן שמגיע ולא מתי הוא מגיע.
לואיזו לדוגמה שהזכרת הגיע בספטמבר.
נשפוט אותם בסוף החלון ונראה איזה קבוצה הם העמידו (לדעתי, יעמידו קבוצה לא טובה).
לא הייתי מתרשם ממה שאנשי הרדיו או התקשורת אומרים, הם ממחזרים כתבות וממציאים דברים.DelPiero כתב: היום, 15:22 הבעיה היא שנירמלו את המצב ולאף אחד כבר אין אנרגיות יותר למועדון הזה
אם הייתה הסטוריה אחרת של התנהלות הייתי מקבל את הטיעונים שלכם שיש זמן ומונדיאל ואין אירופה וכו׳.
אתם יודעים מה הכי מצחיק? שגם השחקן הבלם הפצוע עדיין לא חתם כי רבים עם הקבוצה שלו על 300 אלך יורו משא ומתן (לפי הרדיו) או משהו על זה שאישתו לא רוצה לבוא לארץ (גם אמרו בארץ)
שורה תחתונה, מורחים ומורחים ומורחים ולא חותכים דברים
כל הנקודות פתיחה של הקבוצות שציינת הרבה יותר טובות משלנו+הם לא סיימו במינוס 30 נק מהמובילהKevinDurant כתב: היום, 13:10לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
גם שב''ש היו במינוס 30 לפני שנתיים הם הביאו את ונטורה בסוף החלון ואת קנגוואה בסוף יולי.greenguy כתב: היום, 16:16כל הנקודות פתיחה של הקבוצות שציינת הרבה יותר טובות משלנו+הם לא סיימו במינוס 30 נק מהמובילהKevinDurant כתב: היום, 13:10לא שאני בא לסנג'ר עליהם, אבל איזה מועדון גדול כן הגיע עם "תכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת"?greenguy כתב: היום, 11:01 מועדון גמור הייתה אמורה להיות תוכנית מוכנה שיוצאת לפועל איך שהעונה מסתיימת. בושה של התנהלות
ב''ש לא הביאו אף שחקן והם במוקדמות אלופות, הפועל איבדו את לואיזו, בית''ר הביאו את יוספי (מבחינתי שקול ליאיר מרדכי שאנחנו הבאנו), עמלק עד הרגע האחרון התבחבשו עם מנהל מקצועי, מאמן זר ודור פרץ.
היו צריכים להגיע זרים
אבל כמו שאלכס אמר לא רוצים באמת להצליח רוצים שבכר יעוף מהר ושוב חוזר הניגון. אין פה שום מעוף או חשיבה מחוץ לקופסא ואני גם לא מתפלא עם המנכ״ל והבעלים הכושלים והחסרי כריזמה שלנו
אף אחד לא מנרמל. זו פשוט הנורמה.DelPiero כתב: היום, 15:22 הבעיה היא שנירמלו את המצב ולאף אחד כבר אין אנרגיות יותר למועדון הזה
אם הייתה הסטוריה אחרת של התנהלות הייתי מקבל את הטיעונים שלכם שיש זמן ומונדיאל ואין אירופה וכו׳.
אתם יודעים מה הכי מצחיק? שגם השחקן הבלם הפצוע עדיין לא חתם כי רבים עם הקבוצה שלו על 300 אלך יורו משא ומתן (לפי הרדיו) או משהו על זה שאישתו לא רוצה לבוא לארץ (גם אמרו בארץ)
שורה תחתונה, מורחים ומורחים ומורחים ולא חותכים דברים
תלוי איך אתה מגדיר "מוכנות". אני חושב שרוב הפורום מגדיר בצדק מועדון שיש לו מועמדים סגורים וריאליים, במיוחד לאור הנחת המחשבה מבחינתם שהקבוצה בעונה הבאה צריכה להיות תחרותית ולשם כך צריך להחליף חצי מההרכב.ab1729 כתב: היום, 18:21 הטענה ש״מוכנות״ אמורה להתבטא בכך שהרכש יגיע מוקדם יותר לא ברורה.
מצד אחד, קבוצה ״מוכנה״ יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל מצד שני יש לה טווח של מועמדים כך שהיא יכולה להמתין למועמד המועדף.
ראינו את זה עם שואו - הקבוצה הייתה מאוד מוכנה אז, חיכתה לכמה מועמדים שלא הגיעו (דיאק ואברג׳יל) והיה לה את שואו כגיבוי.
גם הטעויות שלנו לא היו קשורות לאי מוכנות. נהואל הוא שם שעקבו אחריו ורצו אותו. גם סטיוארט.
איזה תהליך הבראה כלכלי צריך לעבור?HaifaWave כתב: היום, 18:26תלוי איך אתה מגדיר "מוכנות". אני חושב שרוב הפורום מגדיר בצדק מועדון שיש לו מועמדים סגורים וריאליים, במיוחד לאור הנחת המחשבה מבחינתם שהקבוצה בעונה הבאה צריכה להיות תחרותית ולשם כך צריך להחליף חצי מההרכב.ab1729 כתב: היום, 18:21 הטענה ש״מוכנות״ אמורה להתבטא בכך שהרכש יגיע מוקדם יותר לא ברורה.
מצד אחד, קבוצה ״מוכנה״ יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל מצד שני יש לה טווח של מועמדים כך שהיא יכולה להמתין למועמד המועדף.
ראינו את זה עם שואו - הקבוצה הייתה מאוד מוכנה אז, חיכתה לכמה מועמדים שלא הגיעו (דיאק ואברג׳יל) והיה לה את שואו כגיבוי.
גם הטעויות שלנו לא היו קשורות לאי מוכנות. נהואל הוא שם שעקבו אחריו ורצו אותו. גם סטיוארט.
אני אגב חושב שמדובר במועדון חולה שצריך קודם כל לעבור תהליך הבראה - מקצועית וכלכלית.
יש פה הרבה חוזים שמהווים נטל כלכלי גדול. תקציב השחקנים במועדון אם אני לא טועה הוא בסביבות ה70 מיליון שקל. מתוך זה בערך 13 מיליון שקל בולעים לך שחקנים לא רצויים.Apoc כתב: היום, 18:30איזה תהליך הבראה כלכלי צריך לעבור?HaifaWave כתב: היום, 18:26תלוי איך אתה מגדיר "מוכנות". אני חושב שרוב הפורום מגדיר בצדק מועדון שיש לו מועמדים סגורים וריאליים, במיוחד לאור הנחת המחשבה מבחינתם שהקבוצה בעונה הבאה צריכה להיות תחרותית ולשם כך צריך להחליף חצי מההרכב.ab1729 כתב: היום, 18:21 הטענה ש״מוכנות״ אמורה להתבטא בכך שהרכש יגיע מוקדם יותר לא ברורה.
מצד אחד, קבוצה ״מוכנה״ יודעת בדיוק מה היא רוצה, אבל מצד שני יש לה טווח של מועמדים כך שהיא יכולה להמתין למועמד המועדף.
ראינו את זה עם שואו - הקבוצה הייתה מאוד מוכנה אז, חיכתה לכמה מועמדים שלא הגיעו (דיאק ואברג׳יל) והיה לה את שואו כגיבוי.
גם הטעויות שלנו לא היו קשורות לאי מוכנות. נהואל הוא שם שעקבו אחריו ורצו אותו. גם סטיוארט.
אני אגב חושב שמדובר במועדון חולה שצריך קודם כל לעבור תהליך הבראה - מקצועית וכלכלית.
המועדון הזה יודע להרוויח יפה מאוד למרות הנפילות ברכש
בנוגע לBREAK EVEN עם שלב בתים אירופאי אני לא יודע על מה אתה מדבר, יש פה מועדון שמוציא 3.5 מיליון יורו על רכש ומרוויח בממוצע 5 מיליון יורו על מכירות כל קיץ. זה לא שאנחנו קונים פה שחקנים ב3 מיליון יורו ומעלה כל אחד.HaifaWave כתב: היום, 18:36יש פה הרבה חוזים שמהווים נטל כלכלי גדול. תקציב השחקנים במועדון אם אני לא טועה הוא בסביבות ה70 מיליון שקל. מתוך זה בערך 13 מיליון שקל בולעים לך שחקנים לא רצויים.Apoc כתב: היום, 18:30איזה תהליך הבראה כלכלי צריך לעבור?HaifaWave כתב: היום, 18:26
תלוי איך אתה מגדיר "מוכנות". אני חושב שרוב הפורום מגדיר בצדק מועדון שיש לו מועמדים סגורים וריאליים, במיוחד לאור הנחת המחשבה מבחינתם שהקבוצה בעונה הבאה צריכה להיות תחרותית ולשם כך צריך להחליף חצי מההרכב.
אני אגב חושב שמדובר במועדון חולה שצריך קודם כל לעבור תהליך הבראה - מקצועית וכלכלית.
המועדון הזה יודע להרוויח יפה מאוד למרות הנפילות ברכש
בנוסף, למיטב זכרוני כדי להיות ב-break even המועדון צריך להיות בשלב בתים אירופי. יכול להיות שאני טועה וזה השתנה מאז.
רשמי.אנו שמחים להודיע על סיכום עם מועדון קרפאטי לבוב מאוקראינה על העברתו של השחקן ברוניניו (ברונו דה סילבה).
השחקן צפוי להצטרף לקבוצה בימים הקרובים (בכפוף לבדיקות רפואיות).
במקביל, סוכמו תנאיו במועדון לשלוש עונות ומיד לאחר השלמת הבדיקות הרפואיות הוא צפוי לחתום ולהצטרף למחנה האימונים בהונגריה.
ברוניניו משחק בתפקיד הקשר הקדמי, בן 26, גדל בברזיל והתפתח באקדמיה של אתלטיקו מיניירו ומגיע כאמור מקרפאטי לבוב אוקראינה.
בּוֹאָה סוֹרְטֶה, ברוניניו!
אני איתך.