דף 4 מתוך 26

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 10:33
על ידי KevinDurant
DelPiero כתב: 09 מאי 2026, 10:30 לגבי הנושא מעלה של שחקנים יקרים
מכבי רוכשת בסכום גבוה לא כי השחקן שווה משהו כזה אלא כי הם נגררו עד הרגע האחרון וההוצאה הפכה ל"חייבים להביא להרגיע את הקהל"
גם גובה השכר של השחקן הולך לפי על פי מדרגות של כמה נלחצנו כשהבאנו אותו ולא כמה הוא באמת שווה את השכר ע"ע אגבה ודון. תגידו לי שחשבו שיהיו שחקנים בכירים אבל זה ברור לכולם שאין פה התנהלות רצליונית
מכבי מנוהלת בצורה רגשית לצורך רצונות רגשיים של בן אדם שכבר מזמן מזמן לא יכול לגרום למערכת הזאת לפעול כמו שצריך. ובדומה לאנשים "חזקים" כביכול אחרים בעולם הוא אוהב לידו אנשים שאומרים רק כן ומתנהגים כמו סאבים שלא יכולים לאתגר אותו.
לא יודע מה הייתה ההבלחה של השלוש שנים הטובות אבל זה היה היוצא מהכלל ולא הכלל עצמו
זה לא רק זה.

כל הרעיון בדמי העברה זה להשיג אחד מהשניים: או לצמצם את ההימור ולהביא שחקן מוכח ובעלייה, או להביא פוטנציאל חריג שעל סף פריצה.

אפשר להסתכל על הזרים שהגיעו לפה בכסף גדול (נהואל, סברינה, שואו, פדראו, אגבה, סטיוארט, שימיץ ואולי פספסתי עוד מישהו) ולהגיד בכנות, האם כל אחד מהם עונה על הפרמטרים שצוינו מעלה.

האם להביא שחקני ספסל-רוטציה מפרטיזן בלגרד ולודוגורץ זה מצדיק שימוש בדמי העברה גבוהים? להביא את הכוכב של ק''ש הפולנית ב2 מיליון יורו זה שחקן מוכח ובעלייה? לא יודע.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 10:52
על ידי HaifaWave
1-1.5 על שחקן אלה לא דמי העברה גבוהים.
לפני 20 שנה זה אולי היה ככה כשהביאו את רנאטו הברזילאי (שאמנם לא הצליח פה אבל היה שחקן בפרופיל גבוה). היום זה כבר לא.
תראו את הפרופיל של השחקנים שמגיעים לפה בסכומים האלה ותבינו לבד.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 11:12
על ידי KevinDurant
HaifaWave כתב: 09 מאי 2026, 10:52 1-1.5 על שחקן אלה לא דמי העברה גבוהים.
לפני 20 שנה זה אולי היה ככה כשהביאו את רנאטו הברזילאי (שאמנם לא הצליח פה אבל היה שחקן בפרופיל גבוה). היום זה כבר לא.
תראו את הפרופיל של השחקנים שמגיעים לפה בסכומים האלה ותבינו לבד.
הכל יחסי מן הסתם.

אני אתן דוגמה שנניח אני לא חושב שהפרופיל של קנגוואה נופל מהפרופיל של שואו לדוגמה (שניהם היו במעמדים זהים, אחד בכוכב האדום והשני בלודוגורץ) וקנגוואה הגיע לב''ש בחצי מחיר.

אם מה שאתה מסוגל לקנות ב1.5 מיליון יורו זה שחקן רוטציה של פרטיזן בלגרד או של לודוגורץ, אז עדיף לא לרכוש ולחפש שחקנים חופשיים.

שוב אני אגיד, כל העיקרון בזה שאתה רוכש שחקן זה כדי לצמצם סיכון או כדי להגדיל את הסיכוי לרווח.

אני לא חושב שרכישות כמו שואו וסברינה עונות על הדרישות האלה.

אני גם לא חושב שהם שחקנים גרועים, אני בעיקר חושב שהנפילה אתם היא מבחינת התאמה לסגנון המשחק שלנו ולמנטליות הישראלית.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 23:36
על ידי רק מכבי
https://www.transfermarkt.com/josue-ver ... er/1291709

ייתכן שיוחתם. רודפים אחריו מספר מועדונים.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 09 מאי 2026, 23:58
על ידי כובע קש
רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 23:36 https://www.transfermarkt.com/josue-ver ... er/1291709

ייתכן שיוחתם. רודפים אחריו מספר מועדונים.
לבוגרת?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 00:01
על ידי ירוק רפואי
פרופיל מעניין
להחתים ולהשאיל שיקבל דקות משחק

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 00:02
על ידי רק מכבי
כובע קש כתב: 09 מאי 2026, 23:58
רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 23:36 https://www.transfermarkt.com/josue-ver ... er/1291709

ייתכן שיוחתם. רודפים אחריו מספר מועדונים.
לבוגרת?
בכנות, אני לא יודע להגיד.

איש שלנו נסע לראות אותו, ואנחנו מעוניינים לקדם רכישה, אבל הוא ''סחורה חמה'. יש הרבה התעניינות.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 00:03
על ידי כובע קש
רק מכבי כתב: 10 מאי 2026, 00:02
כובע קש כתב: 09 מאי 2026, 23:58
רק מכבי כתב: 09 מאי 2026, 23:36 https://www.transfermarkt.com/josue-ver ... er/1291709

ייתכן שיוחתם. רודפים אחריו מספר מועדונים.
לבוגרת?
בכנות, אני לא יודע להגיד.

איש שלנו נסע לראות אותו, ואנחנו מעוניינים לקדם רכישה, אבל הוא ''סחורה חמה'. יש הרבה התעניינות.
מעניין.
אוהב את הכיוון

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 09:01
על ידי Kandaurov
אגב @רק מכבי אתה לא שומע במקרה על כיוונים לשוק האוקראיני?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 14:05
על ידי רק מכבי
Kandaurov כתב: 10 מאי 2026, 09:01 אגב @רק מכבי אתה לא שומע במקרה על כיוונים לשוק האוקראיני?
מעבר להרבה רעש על התעניינות של אוקראיניות בירמקוב, לא שמעתי משהו.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 14:15
על ידי KevinDurant
יש חדש עם ברוניניו?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 20:18
על ידי Smile
למה שלא יעשו מהלך על ארד?
אמנם הוא עבר בינואר לסטיאווה בוקרשט, אבל הוא שותף מאז רק ב4 משחקים (110 דק סך הכל) ולמעשה מה 11/4 לא שותף באף משחק.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 22:05
על ידי ברק.י
Smile כתב: 10 מאי 2026, 20:18 למה שלא יעשו מהלך על ארד?
אמנם הוא עבר בינואר לסטיאווה בוקרשט, אבל הוא שותף מאז רק ב4 משחקים (110 דק סך הכל) ולמעשה מה 11/4 לא שותף באף משחק.
חושב שהוא ירצה להמשיך בחו״ל ולחפש קבוצה שבה יהיה שחקן מוביל.

כאן הקישור עמוס (עלי, אזולאי, רטנר, דון ויתכן שגם אהוד, אגבה או ירין לוי, כשיש גם דיבורים על רכישת 6 זר) וגם כבלם ימין לא יהיה לו מקום (שטייפמן, אהוד ויתכן שפדראו או זר אחר).

לצד זאת, אני אגיד - זו תהיה טעות לדעתי לבנות קבוצה רק של צעירים וזה לא שהשוק הישראלי רווי בשחקנים בוגרים ברמה של קבוצת צמרת. אי אפשר להיפרד מכל השחקנים המבוגרים שלנו ולקוות שסייף וגולדברג ינהיגו את הקבוצה לבד. צריכים פה עוד שחקנים מנוסים.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 10 מאי 2026, 22:27
על ידי רק מכבי
לארד היו מספר הצעות לפני שחתם ברומניה. הוא גם יושב שם על חוזה גדול. יוכל למצוא קבוצה בחו"ל. הסוכן שלו, קצב, התייחס לזה שבוע שעבר ואמר שהם ינסו להישאר בחו"ל.

באופן כללי, שחקן שעשה כבר כמה עונות בחוץ, צריך לכוון ל-6 שנים בחוץ בשל ענייני המיסוי.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 14 מאי 2026, 19:32
על ידי Shocking4U
מודאג מאוד הקפריזיות שלהם כפי שהיא מתבטאת דרך השופרות של רפאלוב ושו״ת. משחק אחד טוב של אגבה? חושבים על להשאיר אותו, הוא נותן חומר למחשבה. משחק אחד רע? מעיפים אותו בקיץ. אנשים חולים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 14 מאי 2026, 20:57
על ידי hezildo
Shocking4U כתב: 14 מאי 2026, 19:32 מודאג מאוד הקפריזיות שלהם כפי שהיא מתבטאת דרך השופרות של רפאלוב ושו״ת. משחק אחד טוב של אגבה? חושבים על להשאיר אותו, הוא נותן חומר למחשבה. משחק אחד רע? מעיפים אותו בקיץ. אנשים חולים
אני לא יודע אם זה קפריזיות או חוסר מושג או פאניקה.
כנראה שלושתם.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 14 מאי 2026, 21:03
על ידי Daniel123
Shocking4U כתב: 14 מאי 2026, 19:32 מודאג מאוד הקפריזיות שלהם כפי שהיא מתבטאת דרך השופרות של רפאלוב ושו״ת. משחק אחד טוב של אגבה? חושבים על להשאיר אותו, הוא נותן חומר למחשבה. משחק אחד רע? מעיפים אותו בקיץ. אנשים חולים
ממליץ לך לשמוע את קטן ב 2 של היום.
בדיוק מה שאמר, כל מילה ומילה שלו היו במקום.
הוא היה בהלם שעד המשחק אתמול הם עוד חשבו שהוא מתאים.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 12:24
על ידי כובע קש
Shocking4U כתב: 14 מאי 2026, 19:32 מודאג מאוד הקפריזיות שלהם כפי שהיא מתבטאת דרך השופרות של רפאלוב ושו״ת. משחק אחד טוב של אגבה? חושבים על להשאיר אותו, הוא נותן חומר למחשבה. משחק אחד רע? מעיפים אותו בקיץ. אנשים חולים
הם פשוט חסרי מושג

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 15:34
על ידי greenguy
הבעיה הגדולה באמת זה שאין ישראלים איכותיים להביא ואני לא רואה שום לגיונר מגיע אלינו. נצטרך לבנות את עצמנו מחדש כמה שנים עם הנוער בתקווה לפגוע בכמה זרים איכותיים ולחכות כמה שנים שהבסיס הזה יהיה בשל שהם יהפכו לישראלים איכותיים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 15:54
על ידי KevinDurant
greenguy כתב: 15 מאי 2026, 15:34 הבעיה הגדולה באמת זה שאין ישראלים איכותיים להביא ואני לא רואה שום לגיונר מגיע אלינו. נצטרך לבנות את עצמנו מחדש כמה שנים עם הנוער בתקווה לפגוע בכמה זרים איכותיים ולחכות כמה שנים שהבסיס הזה יהיה בשל שהם יהפכו לישראלים איכותיים
הפועל תא עלתה מהליגה הלאומית, בלי שום בסיס, בלי שחקני נוער, עם טוריאל אחד בלבד ובעונה אחת, בלי השקעה כספית חריגה מתחרת על מקום שלישי.

אני לא חושב "שהבסיס" הישראלי של הפועל ת''א טוב משלנו לדוגמה.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 17:16
על ידי lemmacantor
דווקא יש להם שחקני בית. בלי קשר הציבו מטרה ברורה ריאלית. מינו בשקט בעלי תפקיד שכל אחד יעבוד בתחום שלו ועשו רכש מרשים יחסית למטרות. אין דברי נשיא ואין סתלבט על מאמן ואין מלחמה אחד בשני.

לא צריך הרבה כדי להשתין על שחר. בעיקר ניהול נכון.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 18:03
על ידי כובע קש
KevinDurant כתב: 15 מאי 2026, 15:54
greenguy כתב: 15 מאי 2026, 15:34 הבעיה הגדולה באמת זה שאין ישראלים איכותיים להביא ואני לא רואה שום לגיונר מגיע אלינו. נצטרך לבנות את עצמנו מחדש כמה שנים עם הנוער בתקווה לפגוע בכמה זרים איכותיים ולחכות כמה שנים שהבסיס הזה יהיה בשל שהם יהפכו לישראלים איכותיים
הפועל תא עלתה מהליגה הלאומית, בלי שום בסיס, בלי שחקני נוער, עם טוריאל אחד בלבד ובעונה אחת, בלי השקעה כספית חריגה מתחרת על מקום שלישי.

אני לא חושב "שהבסיס" הישראלי של הפועל ת''א טוב משלנו לדוגמה.
נכון.
אנשים לא מבינים עד כמה הליגה פה חלשה, אפשר תוך חלון אחד להפוך קבוצה גרועה למועמדת לאליפות.
המפתח הוא לעשות חלון טוב ולפגוע בשחקנים אבל זה משהו שלא מסוגלים לעשות אצלנו

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 19:55
על ידי HaifaWave
כשאתם כותבים שצריך קשר כמו ונטורה או חלוץ טוב יותר מסטיוארט אתה צריכים לקחת בחשבון מי מנהל את המועדון ומה הביאו לפה בשלוש השנים האחרונות. הסיכוי שתהיה עוד נפילה או שיביאו שחקן שחקן טוב יותר מאגבה/סטיוארט הוא גבוה בהרבה מהסיכוי לונטורה. כמו למלא כרטיס מזל של איזה 1 ל7 או משהו כזה.

אותו דבר לצוות זר. עדיף להביא משהו שקצת הוכיח את עצמו בארץ (מבחינתי אלמוג כהן ויצחקי) מאשר לצפות לאיזה צוות ברמה.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 20:02
על ידי DelPiero
מד היאוש שלי לנושא הזה 100 מתוך 10
מד התקווה שלי לנושא הזה מינוס מליון מתוך 10

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 20:31
על ידי HaifaWave
ואני אציין עוד משהו במצב הקיים בהרכב רק את השוער והמגנים לא הייתי מחליף, אבל הציפייה שיבואו לכאן 8 שחקני הרכב חדשים וטובים היא לא ריאלית, ולכן צריך לבחור את העמדות הכי חשובות מצד אחד ולהמר על שחקנים שיתקדמו מצד שני.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 15 מאי 2026, 22:53
על ידי Daniel123
greenguy כתב: 15 מאי 2026, 15:34 הבעיה הגדולה באמת זה שאין ישראלים איכותיים להביא ואני לא רואה שום לגיונר מגיע אלינו. נצטרך לבנות את עצמנו מחדש כמה שנים עם הנוער בתקווה לפגוע בכמה זרים איכותיים ולחכות כמה שנים שהבסיס הזה יהיה בשל שהם יהפכו לישראלים איכותיים
נטע לביא אפשר להחזיר, ריאלי לגמרי.

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 04:55
על ידי DelPiero
Daniel123 כתב: 15 מאי 2026, 22:53
greenguy כתב: 15 מאי 2026, 15:34 הבעיה הגדולה באמת זה שאין ישראלים איכותיים להביא ואני לא רואה שום לגיונר מגיע אלינו. נצטרך לבנות את עצמנו מחדש כמה שנים עם הנוער בתקווה לפגוע בכמה זרים איכותיים ולחכות כמה שנים שהבסיס הזה יהיה בשל שהם יהפכו לישראלים איכותיים
נטע לביא אפשר להחזיר, ריאלי לגמרי.
נטע לביא. מישהו עוקב אחריו בכלל יודע להגיד שזה בהכרח משהו שיכול לעבוד ?

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 10:33
על ידי greenguy
Daniel123 כתב: 15 מאי 2026, 22:53
greenguy כתב: 15 מאי 2026, 15:34 הבעיה הגדולה באמת זה שאין ישראלים איכותיים להביא ואני לא רואה שום לגיונר מגיע אלינו. נצטרך לבנות את עצמנו מחדש כמה שנים עם הנוער בתקווה לפגוע בכמה זרים איכותיים ולחכות כמה שנים שהבסיס הזה יהיה בשל שהם יהפכו לישראלים איכותיים
נטע לביא אפשר להחזיר, ריאלי לגמרי.
על סמך מה אתה אומר את זה? לא רואה אותו חוזר בקרוב גם יש ענייני מס

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 10:36
על ידי greenguy
מי עקב אחרי אוגריסה הזה ? כי מפמפמים אותו אלינו בלי סוף
יש לי סיוטים מרכש מקריית שמונה

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

נשלח: 16 מאי 2026, 13:35
על ידי ab1729
Shocking4U כתב: 14 מאי 2026, 19:32 מודאג מאוד הקפריזיות שלהם כפי שהיא מתבטאת דרך השופרות של רפאלוב ושו״ת. משחק אחד טוב של אגבה? חושבים על להשאיר אותו, הוא נותן חומר למחשבה. משחק אחד רע? מעיפים אותו בקיץ. אנשים חולים
רוב הדברים שמתפרסמים באתרים הם פרי דימיונו של הכותב, שצריך למצוא מה לכתוב כדי שלאוהדים יהיה לאן להיכנס.
לא צריך לקחת כל דבר ברצינות, כאילו מדובר בדברי אמת.