אלעד אמיר - נושא רשמי
דיוני מכבי חיפה בכדורגל
מנהל: Shocking4U
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
לצערי עושה רושם שחזר מוקדם מידי.
וגם על הצוות המקצועי שהיה צריך לנהל לו דקות בצורה יותר טובה, ולא לזרוק אותו תוך כמה ימים למשחקים עצימים.
זה היה היה המשחק הרביעי שהוא פותח בהרכב תוך 12 יום.
חוסר אחריות של כל הצוות.
החלמה מהירה ילד.
וגם על הצוות המקצועי שהיה צריך לנהל לו דקות בצורה יותר טובה, ולא לזרוק אותו תוך כמה ימים למשחקים עצימים.
זה היה היה המשחק הרביעי שהוא פותח בהרכב תוך 12 יום.
חוסר אחריות של כל הצוות.
החלמה מהירה ילד.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6549
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 134 פעמים
- קיבל תודה: 96 פעמים
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
אם הייתי שחקן כדורגל פעיל לא הייתי מתקרב למועדון הזה גם אם היו מציעים לי פי 5 שכר
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
לתפיסתי, אנחנו נראים איתו טוב יותר משתי סיבות:greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31 ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
מקצועית - הוא אחד הבלמים הכי טכניים שהיו פה בעונות האחרונות ובקבוצה שמתקשה להניע כדור יש לו ערך משמעותי מאד
טקטית - ההגנה עומדת נמוך ומסודר יותר איתו, מאשר עם סק שמתפזר ומביא את בכר לדחוף את כולם גבוה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
הוא פתח בהרכב בהפסד למכבי ת"א ובתבוסה להפועל ת"א, ככה שלהגיד שמאז שהוא חזר אנחנו נראית טוב יותר זו קצת גניבת דעת.greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31 ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
גם היום בלעדיו ההגנה הייתה בסדר גמור.
לא צריך להפיל על הילד דברים שהוא לא.
כרגע אני לוקח את שטייפמן לפניו. גם בשל הכשירות. אבל גם מקצועית יש לו יתרונות רבים.
מקווה שינוח עכשיו ויעבוד על חיזוק הברך לקראת העונה הבאה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
נגד מכבי ת"א פתח, שיחק לצד גולדברג הגמור הזה והוא גם חזר בדיוק מפציעה לוקח זמן להתניע מה לעשות ..רק מכבי כתב: 10 מאי 2026, 05:30הוא פתח בהרכב בהפסד למכבי ת"א ובתבוסה להפועל ת"א, ככה שלהגיד שמאז שהוא חזר אנחנו נראית טוב יותר זו קצת גניבת דעת.greenguy כתב: 07 מאי 2026, 08:31 ביש מזל אני מאוד אוהב אותו ואת האופי שלו,אם לא יהיה פריכית יכול לצאת ממנו שחקן גדול. מאז שהוא חזר אנחנו נראים טוב יותר זה לא מקרי
גם היום בלעדיו ההגנה הייתה בסדר גמור.
לא צריך להפיל על הילד דברים שהוא לא.
כרגע אני לוקח את שטייפמן לפניו. גם בשל הכשירות. אבל גם מקצועית יש לו יתרונות רבים.
מקווה שינוח עכשיו ויעבוד על חיזוק הברך לקראת העונה הבאה.
ונגד הפועל ת"א הוא שיחק ליד סק אז לא עשינו בזה כלום.
אז כן חד משמעית שהוא פותח בלי סק, ההגנה נראת אחרת.
גם עם שטייפמן אותו הדבר.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8347
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 432 פעמים
- קיבל תודה: 260 פעמים
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותרברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48 לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
כן? אני קראתי שזה קרע, לא זוכר איפה כבר.KevinDurant כתב: 11 מאי 2026, 09:38לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותרברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48 לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
לא קרע.ברק.י כתב: 11 מאי 2026, 15:33כן? אני קראתי שזה קרע, לא זוכר איפה כבר.KevinDurant כתב: 11 מאי 2026, 09:38לא הוציאו זמן חזרה משוער אבל לפי הודעת המועדון הוא סובל ממתיחה ולא מקרע בברך. אני מאמין שזמן ההחלמה יהיה מצומצם יותרברק.י כתב: 10 מאי 2026, 20:48 לצערי, אני חושש שאחרי הפציעה הזו, הוא יעבור שיקום במועדון ובינואר 2027 ייצא להשאלה. מקווה שלא יתפספס כמו שקרה עם לנס.
מתיחה ברצועה.
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20205
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 29 פעמים
- קיבל תודה: 254 פעמים
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
זה מראה שהם מודים בעצמם שהמערך הרפואי של המועדון כושל ולא מסוגל לטפל בשחקן
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
הצלחה היא סכנה
- Kandaurov
- מחוזר באירופה
- הודעות: 913
- הצטרף: 11 ספטמבר 2024, 08:30
- הודה ל־: 76 פעמים
- קיבל תודה: 47 פעמים
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
מניח שלמאמן גם יש חלק בעניין, אבל קודם כל הצוות הרפואי היה צריך לתת ברקס כי באמת החזירו אותו מהר מדי ואינטנסיבי מדי. חובבנים.
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5717
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 102 פעמים
- קיבל תודה: 227 פעמים
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37 אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.
טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.
נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.
טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.
נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13אני אסביר:
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).
אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.
ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.
ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.
נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.
דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5717
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 102 פעמים
- קיבל תודה: 227 פעמים
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
רק מכבי כתב: 24 יוני 2026, 01:18 הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.
טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.
נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
כי מכבי חיפה לא עסק. אם הייתה כזה, העניין מזמן היה מטופל.רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13אני אסביר:כובע קש כתב: 06 מאי 2026, 21:04
אמיר?
אני לא בא להגן על המועדון אבל הוא נפל לא טוב על הברך, לא יודע כמה זה קשור לצוות הרפואי במקרה הזה
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).
אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.
ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.
ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.
נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.
דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5717
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 102 פעמים
- קיבל תודה: 227 פעמים
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 09:19רק מכבי כתב: 24 יוני 2026, 01:18 הכתובת הייתה על הקיר. נמאס מהחלמאים האלה.
כל פעם אותו סיפור.
איך לא קם מישהו אחד בבוקר ואומר. די. מספיק. עד כאן. ומביא לכאן צוות רפואי זר.
טעות על טעות על טעות.
לא משקמים כמו שצריך מהפציעה - - שחקן חוזר מוקדם ונפצע שוב - - לא מטפלים/מאבחנים נכון את הפציעה החדשה - - אחרי חודשיים נזכרים להבין שצריך לטפל בפציעה בצורה אחרת - - ושוב ההיעדרות ממושכת.
נטע, פדראו, אמיר, מוחמד קורנו.
זה ברמת בית כלא.
רק מכבי כתב: 06 מאי 2026, 21:13
אני אסביר:
החזרה המוקדמת מאוד שלו, הפתיעה אותי לחלוטין.
אז הלכתי ודיברתי עם כמה וכמה אנשי מקצוע בהקשר שלו.
שמעתי מהם (פה אחד) שהחזרה שלו מוקדמות מאוד, ולא ברור איך הוא חוזר כל כך מהר(בייחוד שעה שאין באמת על מה להילחם).
אז כן, כמו שהם החזירו את נטע מוקדם מידי והוא נפצע שוב באותו מקום, כמו שהם החזירו את פדראו מוקדם מידי, וכמו עלי מוחמד שגם אותו לפני 2 עונות החזירו מוקדם מידי, והוא החמיר את הקרסול. וכן הלאה עוד הרבה מקרים, הם שוב עושים את זה.
ברור שיש סיכוי לפציעה חוזרת, אבל ככל שתחזק את המקום, הסיכוי לפציעה קטן. ולכן נכון שהוא נפל, אבל לפחות לפי ההבנה שלי יש הבדל בין נפילה כשהשריר במצב מסוים לבין מצב שבו השריר בדרגת "כשירות" אחרת.
ולכן, גם במקרה הזה. מדובר בחוסר אחריות של הצוות הרפואי.
נ. ב. אתם יודעים שהוא חוזר מפציעה קשה, אפשר היה לנהל לו את הדקות. ולא להעמיס 2 משחקים תוך כמה ימים. גם לזה יש משמעות.
דיסקליימר: לא בדקתי את אמיר. וגם מי שדיברתי איתו בתחום לא בדק אותו. ככה שהכל זה מהבנה על סמך מקרי עבר, ומה קורה בדרך כלל בפציעות הללו, תוך התחשבות בגיל וכו'.
ואני גם לא יודע מה הפציעה שלו כרגע. אבל בשורה התחתונה זה מריח כמו עוד החלטה לא טובה וחסרת אחריות של הצוות המקצועי
כי מכבי חיפה לא עסק. אם הייתה כזה, העניין מזמן היה מטופל.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעותlemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37 אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.
המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.
עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
נערך לאחרונה על ידי hezildo ב 24 יוני 2026, 21:36, נערך פעם 1 בסך הכל.
הצלחה היא סכנה
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5717
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 102 פעמים
- קיבל תודה: 227 פעמים
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
זה כן.חזקה מוקדמת מדי. זה מאוד נפוץ אצלו.hezildo כתב: 24 יוני 2026, 19:25לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעותlemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.hezildo כתב: 23 יוני 2026, 19:37 אני כתבתי כאן שהוא חזר מוקדם מדי מהפציעה הקשה שלו (קרע ברצועות), הצוות הרפואי שלנו פושע.
נ.ב אני מחכה שאלכס יבוא ויאשים את בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.
המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.
עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
גם בעונה של דגו היו פציעות קשות.
וגם אצל פלורס בזמן קצר היו מספר פציעות.
זה הרבה יותר רחב מברק בכר. אל תמות על הגבעה הזאת אלכס.
וגם אצל פלורס בזמן קצר היו מספר פציעות.
זה הרבה יותר רחב מברק בכר. אל תמות על הגבעה הזאת אלכס.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
שוב אתה ממציא דברים.lemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 21:37זה כן.חזקה מוקדמת מדי. זה מאוד נפוץ אצלו.hezildo כתב: 24 יוני 2026, 19:25לא, זה לא תמיד קורה בקבוצות של בכר, אתה ממציא דברים שיתאימו לאג'נדה שלך. כבר הוכחתי שטעית לגבי כמות הפציעותlemmacantor כתב: 24 יוני 2026, 01:15
אתה בעצמך הרגע חיזקת את טענותי וזה תמיד קורה בקבוצות של בכר.
לדעתי מחזור 5 הוא כבר מאלתר הרכבים. אם עוד יעבוד כאן.
בעונת 23 בפגרה של ליגת האלופות, אבל אתה ממשיך לקשקש.
המאמן לא אשם שהצוות הרפואי אומר לו שהשחקן כשיר ויכול לשחק.בכר גם לא העמיס עליו יותר מדי מאז שהוא חזר מהפציעה הראשונה,
הפציעה השנייה קרתה כי הוא חזר מוקדם מדי מהראשונה, לא בגלל עומס.
עריכה: במחזור 5 ובלי אירופה אין שום עומס. אם יהיו פצועים במצב כזה זו הוכחה חד-משמעית שהבעיה היא לא בכר.
מאמן לא קובע מתי שחקן יחזור מפציעה, זו החלטה רפואית בלבד.
אם זה כל כך נפוץ אצל בכר, תן לי 3 דוגמאות למקרים כאלה אצלו בקבוצות אחרות.
הצלחה היא סכנה
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.
חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
אתה נותן פה תרחיש מאוד מאוד אופטימי שהוא יהיה כשיר.ברק.י כתב: 25 יוני 2026, 10:15 ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.
חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
יש סיכוי גדול שהוא יצטרך ניתוח והוא לא יהיה רלוונטי לרוב העונה הבאה.
Re: אלעד אמיר - נושא רשמי
על אחת כמה וכמה אם יפסיד את רוב העונה.רק מכבי כתב: 25 יוני 2026, 10:22אתה נותן פה תרחיש מאוד מאוד אופטימי שהוא יהיה כשיר.ברק.י כתב: 25 יוני 2026, 10:15 ליבי איתו. מקווה מאד שיחזור כמו שצריך ויצליח להשתלב פה.
חושב על לנס שסומן כאחד הכשרונות הגדולים של השנתון שלו, קיבל דקות בבוגרת ואז נפצע ומצא את עצמו נתקע בליגה הלאומית. מעריך שללא הפציעות הוא היה מקבל את המשבצת של עיסאת. באותו אופן, הפציעות של אמיר ידרשו ממנו להתחרות עכשיו מול באלקר ושטייפמן ויכול מאד להיות שזה יביא אותו להשאלה בינואר.
יש סיכוי גדול שהוא יצטרך ניתוח והוא לא יהיה רלוונטי לרוב העונה הבאה.