מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

greenguy
מכונת תארים
הודעות: 3303
הצטרף: 03 מאי 2022, 18:25
הודה ל־: 96 פעמים
קיבל תודה: 40 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי greenguy »

מביאים חבר לבנסון השבורים האלה
Kozmo
מחוזר באירופה
הודעות: 851
הצטרף: 28 מאי 2022, 16:36
קיבל תודה: 31 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Kozmo »

מביאים שחקן פצוע בשביל להגיד הנה, רואים שדרור שמשון לא הבעיה? אפשר להחזיר את דרור לתפקיד בבוגרים
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6546
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 133 פעמים
קיבל תודה: 95 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

היו לנו פה שחקנים שבורים עם רזומה טוב, היו לנו שחקנים שלמים עם רזומה פחות טוב, לא חושב שאי פעם היה לנו גם וגם.

אגב, מישהו יודע אם הפציעה שלו בקרסול בעונה שעברה זה באותו קרסול של הניתוח עונה קודם?
סמל אישי של משתמש
hezildo
אגדה ירוקה
הודעות: 4537
הצטרף: 25 אפריל 2022, 20:20
הודה ל־: 453 פעמים
קיבל תודה: 68 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי hezildo »

בלם עם פציעות עבר, מתאים ל DNA של המועדון.
הצלחה היא סכנה
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4229
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

כפ״ס מודיעה על המושאל הראשון לעונה - שראל כהן.
Ganjot
הענק הירוק
הודעות: 1812
הצטרף: 28 אפריל 2022, 11:24
הודה ל־: 1 פעם
קיבל תודה: 26 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Ganjot »

נותנים לרפאלוב החסר מושג עוד עונה, ואז בסוף שנה לא יבינו איך אנחנו בפלייאוף התחתון.
סמל אישי של משתמש
DelPiero
אלוף המדינה
הודעות: 2899
הצטרף: 11 מאי 2022, 05:53
מיקום: Berlin
הודה ל־: 145 פעמים
קיבל תודה: 86 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי DelPiero »

די נו זה חייב להיות הטרלה
:!: יענקלך
lemmacantor
סמל ירוק
הודעות: 5701
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
הודה ל־: 98 פעמים
קיבל תודה: 223 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי lemmacantor »

Kozmo כתב: אתמול, 09:13 מביאים שחקן פצוע בשביל להגיד הנה, רואים שדרור שמשון לא הבעיה? אפשר להחזיר את דרור לתפקיד בבוגרים
זה יהיה מאוד שחר. זו מהות בעלותו.
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
כובע קש
אגדה ירוקה
הודעות: 4837
הצטרף: 26 אפריל 2022, 10:40
הודה ל־: 122 פעמים
קיבל תודה: 90 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי כובע קש »

אחרי פדראו הם הבינו שעדיף להביא אותם כבר פצועים
כרמליסט ירוק
הענק הירוק
הודעות: 1872
הצטרף: 08 יוני 2022, 11:37
הודה ל־: 1 פעם
קיבל תודה: 6 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי כרמליסט ירוק »

ליגה שלישית זה יפה
סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20198
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 28 פעמים
קיבל תודה: 253 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

https://www.transfermarkt.com/gilson-be ... ler/820252

הצעתי אותו כבר בשנה שעברה אבל לא הייתי סגור על זה שהוא יהודי ועכשיו קיבלנו את האישור שהוא אכן יהודי.
משחק עם נבחרת כף ורדה במונדיאל ובאקרון בליגה הרוסית. 6 שערים בליגה הרוסית בעונה האחרונה.
NOSFERATU ZODD
אלוף המדינה
הודעות: 2782
הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
הודה ל־: 3 פעמים
קיבל תודה: 20 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי NOSFERATU ZODD »

שחקן פצוע ליגה שלישית באנגליה שמחכים לתשובה ממנו אם רוצה לבוא לשחק פה.
בדיחה של רפאלוב.
סמל אישי של משתמש
Shocking4U
מנהל הבורד
הודעות: 20198
הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
הודה ל־: 28 פעמים
קיבל תודה: 253 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Shocking4U »

השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
Daniel123
חבר בבורד
הודעות: 6283
הצטרף: 07 מאי 2022, 18:03
הודה ל־: 12 פעמים
קיבל תודה: 100 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Daniel123 »

Shocking4U כתב: אתמול, 13:13 השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
איזה שחקן שובר שיוויון יש לך בעמדות האלו?
כובע קש
אגדה ירוקה
הודעות: 4837
הצטרף: 26 אפריל 2022, 10:40
הודה ל־: 122 פעמים
קיבל תודה: 90 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי כובע קש »

Shocking4U כתב: אתמול, 13:13 השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
אם השם עלה בכל האתרים והוא לא סגור/בדרך לסגירה אז זה שם שעלה ונפל
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5831
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

כל האתרים בארץ מתבססים על הדיווח הזה:

https://t.co/kIrUSLykGW
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5831
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

מבדיקה: כריסטנסן זאת חרטא סוכנית. אפשר להתקדם.
סמל אישי של משתמש
KevinDurant
חבר בבורד
הודעות: 8343
הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
הודה ל־: 427 פעמים
קיבל תודה: 258 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי KevinDurant »

בנוגע לבאלקר, הגיליון פציעות שלו יותר מטריד אותי מזה שהוא משחק בליגה השלישית באנגליה.

זה ליגה קשוחה ופיזית ובנוסף לזה הוא גם מהיר מאוד וראינו שהפרופילים האלה של הבלמים בליגה הולכים (קרבאלי, סק).

זה שהקבוצה ירדה ליגה בזמן שהוא היה פצוע זה לא "אשמתו"

אני עדיין לא חושב שהוא יגיע אגב
greenguy
מכונת תארים
הודעות: 3303
הצטרף: 03 מאי 2022, 18:25
הודה ל־: 96 פעמים
קיבל תודה: 40 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי greenguy »

רק מכבי כתב: אתמול, 14:53 מבדיקה: כריסטנסן זאת חרטא סוכנית. אפשר להתקדם.
נו ברור שחקנים טובים לא באמת מועמדים לפה רק פצועים קשה
NOSFERATU ZODD
אלוף המדינה
הודעות: 2782
הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
הודה ל־: 3 פעמים
קיבל תודה: 20 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי NOSFERATU ZODD »

רק מכבי כתב: אתמול, 14:53 מבדיקה: כריסטנסן זאת חרטא סוכנית. אפשר להתקדם.
חבל שהפצוע מסורינאם לא חרטא.
כנראה ליאור אלרגי לשחקנים בריאים.
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4229
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.

העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
סמל אישי של משתמש
רק מכבי
סמל ירוק
הודעות: 5831
הצטרף: 29 מאי 2023, 14:45
הודה ל־: 120 פעמים
קיבל תודה: 449 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי רק מכבי »

ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
סמל אישי של משתמש
benrey
אלוף המדינה
הודעות: 2674
הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:48
הודה ל־: 90 פעמים
קיבל תודה: 96 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי benrey »

ברק.י כתב: אתמול, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אסור לנרמל את זה.
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה😅
ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
HaifaWave
חבר בבורד
הודעות: 6546
הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
הודה ל־: 133 פעמים
קיבל תודה: 95 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי HaifaWave »

אין לנו את הפריוויליגיה ליפול עם זרים. כל שחקן שניפול איתו יגדיל את הנטל העצום ממילא.
אם רוציפ להשקיע יותר כסף בעמדות התקפה אז שלא יביאו יותר משני שחקנים ונשחק בעמדות אחרות עם שחקנים מהנוער או משהו כזה.
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4229
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

benrey כתב: אתמול, 20:28
ברק.י כתב: אתמול, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אסור לנרמל את זה.
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה😅
ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
מסכים עם הכל. זה לא סותר את זה שהחשיבה שלהם מובנת.
לגבי עניין המנטורינג, לא יודע מה אופיו של השחקן. יכול להיות שזה דווקא מה שגרם להם לבחור בו על פני מועמדים אחרים בפרופיל דומה. אין לי מושג.
greenguy
מכונת תארים
הודעות: 3303
הצטרף: 03 מאי 2022, 18:25
הודה ל־: 96 פעמים
קיבל תודה: 40 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי greenguy »

רק מכבי כתב: אתמול, 20:19 ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
מזכיר לי את רוקאביצה. מקווה שיתפתח לשחקן מסוג שחקן ויחזור מהדלת הראשית
Hulk
קפטן ירוק
הודעות: 2445
הצטרף: 27 מאי 2022, 21:23
הודה ל־: 21 פעמים
קיבל תודה: 27 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Hulk »

מאוד לא אוהב את ההחתמה של הבלם
אני בדעת מיעוט פה אבל חושב שיש פה המון המון שחקנים מוכשרים ומאוד מאמין בצעירים
אם מביאים בלם ברמה של דילן ועוד 10 ש70% משרי ביכולות יש פה סגל לאליפות
לכן לא מבין את מה מביאים בינוניים שסיכוי טוב שבקיץ הבא יחפשו להיפטר ממנו
ברק.י
אגדה ירוקה
הודעות: 4229
הצטרף: 06 מאי 2022, 15:24
הודה ל־: 232 פעמים
קיבל תודה: 53 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי ברק.י »

רק מכבי כתב: אתמול, 20:19 ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
לא בהכרח חולק עלייך, אבל תוהה - מי היה שחקן הנוער האחרון שבעונת הבוגרים הראשונה שלו הושאל לליגת העל והצליח להשתלב פה אם מוציאים את ירין לוי שצפוי לחזור?
סמל אישי של משתמש
DelPiero
אלוף המדינה
הודעות: 2899
הצטרף: 11 מאי 2022, 05:53
מיקום: Berlin
הודה ל־: 145 פעמים
קיבל תודה: 86 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי DelPiero »

benrey כתב: אתמול, 20:28
ברק.י כתב: אתמול, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אסור לנרמל את זה.
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה😅
ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
לא הבנתי זה סגור כאילו ?
וזה כבר מנורמל ממזמן
:!: יענקלך
סמל אישי של משתמש
Apoc
יו״ר הבורד
הודעות: 12600
הצטרף: 04 מאי 2022, 13:46
הודה ל־: 90 פעמים
קיבל תודה: 146 פעמים

Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי

שליחה על ידי Apoc »

ברק.י כתב: אתמול, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.

העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
אוי ואבוי חישובים כלכליים ודקות לצעירים ושטויות כאלה. ככה עושים פלייאוף תחתון.

אחרי שסק עזב ופדראו יצטרף וכנראה גם עיסאת יימכר, צריך בלם זר אכזר ברמה הכי גבוהה שיש לצד גולדברג/אמיר/שטייפמן בשביל שיהיה פה הגנה נורמלית.
לא פחות ממישהו ברמה של פריים סק או פלאניץ'.
אופטימיות במכבי חיפה
שלח תגובה