מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
דיוני מכבי חיפה בכדורגל
מנהל: Shocking4U
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
מביאים שחקן פצוע בשביל להגיד הנה, רואים שדרור שמשון לא הבעיה? אפשר להחזיר את דרור לתפקיד בבוגרים
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6546
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 133 פעמים
- קיבל תודה: 95 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
היו לנו פה שחקנים שבורים עם רזומה טוב, היו לנו שחקנים שלמים עם רזומה פחות טוב, לא חושב שאי פעם היה לנו גם וגם.
אגב, מישהו יודע אם הפציעה שלו בקרסול בעונה שעברה זה באותו קרסול של הניתוח עונה קודם?
אגב, מישהו יודע אם הפציעה שלו בקרסול בעונה שעברה זה באותו קרסול של הניתוח עונה קודם?
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
נותנים לרפאלוב החסר מושג עוד עונה, ואז בסוף שנה לא יבינו איך אנחנו בפלייאוף התחתון.
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5700
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 98 פעמים
- קיבל תודה: 223 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
זה יהיה מאוד שחר. זו מהות בעלותו.Kozmo כתב: היום, 09:13 מביאים שחקן פצוע בשביל להגיד הנה, רואים שדרור שמשון לא הבעיה? אפשר להחזיר את דרור לתפקיד בבוגרים
הנה המהפך, הנה המהפך, הנה הממממהההפפפךךךך!
-
כרמליסט ירוק
- הענק הירוק
- הודעות: 1872
- הצטרף: 08 יוני 2022, 11:37
- הודה ל־: 1 פעם
- קיבל תודה: 6 פעמים
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20197
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 28 פעמים
- קיבל תודה: 253 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
https://www.transfermarkt.com/gilson-be ... ler/820252
הצעתי אותו כבר בשנה שעברה אבל לא הייתי סגור על זה שהוא יהודי ועכשיו קיבלנו את האישור שהוא אכן יהודי.
משחק עם נבחרת כף ורדה במונדיאל ובאקרון בליגה הרוסית. 6 שערים בליגה הרוסית בעונה האחרונה.
הצעתי אותו כבר בשנה שעברה אבל לא הייתי סגור על זה שהוא יהודי ועכשיו קיבלנו את האישור שהוא אכן יהודי.
משחק עם נבחרת כף ורדה במונדיאל ובאקרון בליגה הרוסית. 6 שערים בליגה הרוסית בעונה האחרונה.
-
NOSFERATU ZODD
- אלוף המדינה
- הודעות: 2782
- הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
- הודה ל־: 3 פעמים
- קיבל תודה: 20 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
שחקן פצוע ליגה שלישית באנגליה שמחכים לתשובה ממנו אם רוצה לבוא לשחק פה.
בדיחה של רפאלוב.
בדיחה של רפאלוב.
- Shocking4U
- מנהל הבורד
- הודעות: 20197
- הצטרף: 23 אפריל 2022, 17:22
- הודה ל־: 28 פעמים
- קיבל תודה: 253 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
איזה שחקן שובר שיוויון יש לך בעמדות האלו?Shocking4U כתב: היום, 13:13 השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אם השם עלה בכל האתרים והוא לא סגור/בדרך לסגירה אז זה שם שעלה ונפלShocking4U כתב: היום, 13:13 השם של הדני ששלמה וייס זרק לא נשמע הגיוני
הוא משחק 6/8 שזה העמדה הכי עמוסה אצלנו.
- KevinDurant
- חבר בבורד
- הודעות: 8343
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 15:23
- הודה ל־: 427 פעמים
- קיבל תודה: 258 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
בנוגע לבאלקר, הגיליון פציעות שלו יותר מטריד אותי מזה שהוא משחק בליגה השלישית באנגליה.
זה ליגה קשוחה ופיזית ובנוסף לזה הוא גם מהיר מאוד וראינו שהפרופילים האלה של הבלמים בליגה הולכים (קרבאלי, סק).
זה שהקבוצה ירדה ליגה בזמן שהוא היה פצוע זה לא "אשמתו"
אני עדיין לא חושב שהוא יגיע אגב
זה ליגה קשוחה ופיזית ובנוסף לזה הוא גם מהיר מאוד וראינו שהפרופילים האלה של הבלמים בליגה הולכים (קרבאלי, סק).
זה שהקבוצה ירדה ליגה בזמן שהוא היה פצוע זה לא "אשמתו"
אני עדיין לא חושב שהוא יגיע אגב
-
NOSFERATU ZODD
- אלוף המדינה
- הודעות: 2782
- הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
- הודה ל־: 3 פעמים
- קיבל תודה: 20 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.
העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.
העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אסור לנרמל את זה.ברק.י כתב: היום, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה
ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6546
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 133 פעמים
- קיבל תודה: 95 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
אין לנו את הפריוויליגיה ליפול עם זרים. כל שחקן שניפול איתו יגדיל את הנטל העצום ממילא.
אם רוציפ להשקיע יותר כסף בעמדות התקפה אז שלא יביאו יותר משני שחקנים ונשחק בעמדות אחרות עם שחקנים מהנוער או משהו כזה.
אם רוציפ להשקיע יותר כסף בעמדות התקפה אז שלא יביאו יותר משני שחקנים ונשחק בעמדות אחרות עם שחקנים מהנוער או משהו כזה.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
מסכים עם הכל. זה לא סותר את זה שהחשיבה שלהם מובנת.benrey כתב: היום, 20:28אסור לנרמל את זה.ברק.י כתב: היום, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה
ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
לגבי עניין המנטורינג, לא יודע מה אופיו של השחקן. יכול להיות שזה דווקא מה שגרם להם לבחור בו על פני מועמדים אחרים בפרופיל דומה. אין לי מושג.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
מזכיר לי את רוקאביצה. מקווה שיתפתח לשחקן מסוג שחקן ויחזור מהדלת הראשיתרק מכבי כתב: היום, 20:19 ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
מאוד לא אוהב את ההחתמה של הבלם
אני בדעת מיעוט פה אבל חושב שיש פה המון המון שחקנים מוכשרים ומאוד מאמין בצעירים
אם מביאים בלם ברמה של דילן ועוד 10 ש70% משרי ביכולות יש פה סגל לאליפות
לכן לא מבין את מה מביאים בינוניים שסיכוי טוב שבקיץ הבא יחפשו להיפטר ממנו
אני בדעת מיעוט פה אבל חושב שיש פה המון המון שחקנים מוכשרים ומאוד מאמין בצעירים
אם מביאים בלם ברמה של דילן ועוד 10 ש70% משרי ביכולות יש פה סגל לאליפות
לכן לא מבין את מה מביאים בינוניים שסיכוי טוב שבקיץ הבא יחפשו להיפטר ממנו
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
לא בהכרח חולק עלייך, אבל תוהה - מי היה שחקן הנוער האחרון שבעונת הבוגרים הראשונה שלו הושאל לליגת העל והצליח להשתלב פה אם מוציאים את ירין לוי שצפוי לחזור?רק מכבי כתב: היום, 20:19 ניב גבאי בדרך להשאלה בקריית שמונה. החלטה טובה מאוד.
לא הסכים להתפשר על ליגה לאומית ובסוף מצא קבוצה.
להבנתי אין התחייבות פורמלית לדקות.
- DelPiero
- אלוף המדינה
- הודעות: 2899
- הצטרף: 11 מאי 2022, 05:53
- מיקום: Berlin
- הודה ל־: 145 פעמים
- קיבל תודה: 86 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
לא הבנתי זה סגור כאילו ?benrey כתב: היום, 20:28אסור לנרמל את זה.ברק.י כתב: היום, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות..
אין לנו את הפריווילגיה להביא זרים בינוניים לספסל.
״שחקן זול שלא ידרוש חוזה ארוך״? מבין שיש איזה 30 ישראלים שעומדים בזה, וגם אני ואתה רחוקים הוצאת כרטיס שחקן כדי לעמוד בקריטריון הזה
ואם כבר להביא איזה עגל לספסל אז לפחות שיהיה איזה ״מנטור״ כמו איזה אברהם פאס שיספר מור״קים לילדים על זה ששיחק נגד מסי פעם.
וזה כבר מנורמל ממזמן