מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
דיוני מכבי חיפה בכדורגל
מנהל: Shocking4U
-
NOSFERATU ZODD
- אלוף המדינה
- הודעות: 2783
- הצטרף: 04 יוני 2022, 13:02
- הודה ל־: 3 פעמים
- קיבל תודה: 20 פעמים
-
lemmacantor
- סמל ירוק
- הודעות: 5704
- הצטרף: 25 אפריל 2022, 00:13
- הודה ל־: 98 פעמים
- קיבל תודה: 225 פעמים
-
HaifaWave
- חבר בבורד
- הודעות: 6548
- הצטרף: 01 אוגוסט 2022, 19:26
- הודה ל־: 134 פעמים
- קיבל תודה: 95 פעמים
Re: מלפפונים קיץ 2026 : נושא רשמי
החישובים האלה יעלו להם בשנה הבאה בעוד שחקן שצריך להיפטר ממנו. אין לנו את הלוקסוס לזה. או שיביאו שחקנים עם סיכויי הצלחה גבוהים או שלא יביאו כלום.Apoc כתב: אתמול, 00:46אוי ואבוי חישובים כלכליים ודקות לצעירים ושטויות כאלה. ככה עושים פלייאוף תחתון.ברק.י כתב: 22 יוני 2026, 19:14 לא מת על הרעיון של באלקר, אבל יכול להבין אותו:
- אנחנו במסגרת אחת ומכוונים ל-5 בלמים ש-3 מהם צעירים שצריכים את הדקות כדי להתפתח. בלם מוביל שמקבע היררכיה ברורה מייצר מורכבות בהקשר הזה.
- אני משער לעצמי שיש חיסכון כלכלי בשני מובנים: זה גם שחקן שלא ידרוש חוזה ארוך, כשהמועדון תקוע עם הרבה חוזים; וזה שחקן שלא ידרוש סכום גבוה, מה שיפנה תקציב לעמדות אחרות.
העניין הוא שלאף אחד כבר אין אמון שישקיעו נכון בעמדות אחרות ועולה החשש שבסוף נקבל הגנה בלי שחקן מוביל שיכול להנהיג אותה. מה גם שאפשר היה להביא פרופיל ״נמוך״ שלא כולל היסטוריית פציעות ענפה למועדון שאחת הבעיות המרכזיות בו מבחינה מקצועית בעונה החולפת היא התחום הפיזיולוגי.
אחרי שסק עזב ופדראו יצטרף וכנראה גם עיסאת יימכר, צריך בלם זר אכזר ברמה הכי גבוהה שיש לצד גולדברג/אמיר/שטייפמן בשביל שיהיה פה הגנה נורמלית.
לא פחות ממישהו ברמה של פריים סק או פלאניץ'.